سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 23:19 - یکشنبه 11 بهمن 1394

گفتگو با مدیران شبکه اجتماعی شرق اصفهان؛

آرمان های انقلاب اسلامی را به اشتراک بگذاریم/ لایک برای رزمایش سایبری فجر

در آستانه ی دهه فجر به جمع دوستانه مدیران شبکه های اجتماعی شرق اصفهان رفتیم تا صدای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را با همکاری جوانانی از نسل سوم انقلاب به اشتراک بگذاریم.

به گزارش اصفهان شرق، در این بین فرصت را غنیمت شمردیم و به منظور کم کردن فاصله ها در فضای وب و شناخت جوانان فعال فضای مجازی گپ صمیمانه خود را به جمع مدیران شبکه های اجتماعی بردیم.

مسلما حضور جوانان شرق اصفهان طی سال های اخیر در شبکه های مجازی به مرور رو به گسترش است و قطعا بیداری و آرمان گرایی آنها به سمت و سویی اسلامی می تواند فرصت مطلوبی برای تک تک افراد و بهره برداری صحیح و منطقی از فضای باز مجازی فراهم اورد.

*اهداف انقلاب در دستان نسل اول به روز رسانی شود

989135637074-1452356047
محمود ابراهیمی مدیر گروه ما دوستان معتدل ورزنه با تاکید بر اینکه باید استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی داشته باشیم گفت: برخی به دنبال تخریب فضای مجازی شبکه های موبایلی با محتوای غلط هستند و یا گاها به دنبال ایجاد تنش در گروه ها می گردند و این با درایت خوب جوانان و حضور هدفمند انها در گروه ها می تواند مهار شود.

وی که از جوانان شهر ورزنه بود، با اشاره به این مطلب که با ورود مناسبت های خاص سال، شبکه های موبایلی رنگ عوض می کند، افزود: تغییر تصویر پروفایل به صورت هماهنگ با نماد دهه فجر و بارگزاری اهداف انقلاب اسلامی در گروه ها ما را به سمت ایجاد تفکر انقلابی سوق می دهد. همچنین ایجاد موج شبکه های اجتماعی در شرق اصفهان می تواند مطلوب واقع شود.

ابراهیمی به روز رسانی شبکه ها با برنامه های مذهبی، فرهنگی و اسلامی را یکی از فرصت های مطلوب برای جوانان شهرهای حاشیه ای عنوان کرد و تصریح کرد: در سال 1357 آرمان اصلی رسیدن به انقلاب و استقلال و آزادی زیر پرچم اسلام بود ولی در حال حاضر باید علم و استفاده مطلوب از فرصت ها را سرلوحه کار قرار دهیم.

وی در پایان با اظهار تاسف از اینکه نتوانسته ایم اقتصاد مقاومتی را به طور مطلوب در گروه ها مطرح کنیم، گفت: یکی از کاهلی های شبکه های اجتماعی عدم استفاده از محتوای اقتصاد مقاومتی با توجه به تاکید رهبر معظم بر این امر است و باید با عضویت اعضای بسیج و مطرح کردن طرح های بسیج سازندگی ورود خوبی داشت.

*در اقصاد مقاومتی کوتاهی کردیم

45

حسن کاظم زاده مدیر گروه زنده رود از ورزنه، با اشاره به وظیفه یک مدیر در شبکه های اجتماعی و تلاش برای انتشار مطالب به روز و دارای منبع، گفت: خون های بسیاری پای نهال انقلاب ریخته شد و این نعمتی است که ارزان به دست ما نرسیده است. وظیفه ی همگان، خصوصا کسانی که با اراده وارد فضای مجازی می شوند نشان دادن اهداف انقلاب به نسل جوان است.

وی با تاکید بر اینکه حداقل حضور در دهه فجر در شبکه های اجتماعی، راه اندازی رزمایش فجر با تغییر پروفایل گروه ها به صورت هماهنگ مد نظر قرار گیرد، افزود: مدیران گروه های موبایلی با کوچکترین مناسبت و یا رویداد اجتماعی اقدام به تغییر پروفایل گروه می کنند و می طلبد لااقل در شرق اصفهان همه گروه ها مطالب خوب خود در خصوص انقلاب و دستاوردهایش را به اشتراک بگذارند.

کاظم زاده تاکید کرد: جوان ها با فکرهای بلند در شبکه های اجتماعی حضور پیدا کنند تا بتوان تهدید این فضا را به فرصتی مطلوب تبدیل کرد.

وی در بخش دوم گفتگو با توجه به اینکه در رابطه با مسائل اقتصاد مقاومتی کوتاهی کرده ایم، تصریح کرد: ما باید در حد توان خود به صورت جزئی در رابطه با مباحث اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کنیم و سعی داشته باشیم و همچنین مطالب مفید، موثر و موثق را کپی و پیس کنیم.

*دستاوردهای انقلاب اسلامی را در گروه ها ترویج دهیم

989133043588-1420476516

حمید کنعانی مدیر گروه گل نرگس از هرند با اشاره به اینکه باید از پتانسیل شبکه های اجتماعی استفاده ای به سمت اهداف مقدس مردم و انقلاب داشته باشیم گفت: در گروه گل نرگس هرند جوانان فعال و مسئولان شهری حضور دارند و در رابطه با مسایل و مشکلات می توانم بگویم توانسته ایم به اهداف خوبی برای انتشار مشکلات شهر و پیگیری تاریخ آن برسیم.

وی که از جوانان ولایتمداری هرند است اظهار کرد: در استانه دهه فجر وظیفه ی همه ی جوانان است که اگر اطلاعات خوبی از دوران انقلاب دارند در گروه ها به اشتراک بگذارند زیرا بسیاری از نسل چهارمی ها اشنایی کامل با دوران انقلاب ندارند و مسلما با مرور مطالب تصاویر ودستاوردها و حتی پوسترهای تولیدی اشنایی خوبی با روزهای حماسه و ایثار پیدا می کنند.

989133288509

مدیر گروه گل نرگس با اشاره به اینکه شرق اصفهان آسیب جدی در سال های خشکسالی دیده است با تاکید بر پرداختن به مسایل اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: وظیفه ی همگان است که با بررسی مسایل و شرایط ورود به اقتصاد مقاومتی گام به گام به معرفی اقتصاد مقاومتی و پیشگامان این عرصه بپردازند و گروه های اجتماعی را به همه ی مباحث اعم از اجتماعی، فرهنگی، دینی و اقتصادی اختصاص دهند.

*نگاه کلی و برنامه ریزی هدفمند به شرق اصفهان داشته باشیم

7847584

احمد احمدی ورزنه مدیر گروه نگاه به آینده با اشاره به این مطلب که از شبکه های اجتماعی می توان در جهت مقابل تهاجم استفاده کرد، گفت: جوانان باید در جنگ نرم دشمن با ارایه گروه های مفید با محتوای اسلامی در فضای مجازی پیروز میدان باشند و خدای نکرده خودشان وسیله ی انتشار مباحث ضد اخلاقی و به دور از ارزش انقلاب نشوند.

وی با توجه به در پیش بودن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: مسلما برخی افراد مخالف با آرمان های انقلاب هستند و با ایجاد برخی شبکه ها درصدد درگیر کردن ذهن جوانان این مرز و بوم هستند. در این رابطه وظیفه ما این است که موج انقلابی با محوریت دهه فجر را در سطح اجتماعی راه اندازی کنیم.

احمدی افزود: سعی کنیم از کپی کردن متن های ثقل که قابل فهم نیست جلو گیری کنیم و یا بومی سازی کنیم تا تاثیر خوبی برای اعضای گروه بگذارد و به هدف اصلی که نگاه کلی و برنامه ریزی برای منطقه شرق اصفهان است برسیم.

مدیر گروه نگاه به آینده با مطرح کردن موضوعات اقتصادی نظیر رونق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: ما سعی کرده ایم در گروه اجتماعی به طرح مباحث اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی بپردازیم و گاهی برخی اعضای بسیج ورزنه در گروه حضور دارند و اعضا اگر سوال اقتصادی داشتند به نحو مطلوب مطرح می کنند. همچنین بیاییم با جدیت گام های اقتصادی با عنوان اقتصاد مقاومتی در گروه های موبایلی برداریم.

*شعائر انقلاب را زنده کنیم

787

امیر حسین محسنی اِژه ای مدیر وبلاگ عمار ولایت از اژیه با اشاره به اینکه فرصت حضور در فضای مجازی را با بی بصیرتی زایل نکنیم، گفت: باید با اگاهی از شبکه های اجتماعی حضور به موقع و هدفمند در فضای مجازی داشته باشیم ولی به گونه ای نباشد که زندگی روز مره ما را با دغدغه مواجه کند.

وی که از خبرنگاران اصفهان شرق است ادامه داد: متاسفانه جوانان به منظور پر کردن وقت خود با به شبکه های اجتماعی می گذارند و همین امر باعث اختلال در استفاده مطلوب از زمان ارزشمند دوران جوانی شان می شود. در این راستا باید مبلغین دینی و فرهنگی و اهل قلمان در کنار جوانانی در فضای مجازی حضور یابند تا گروها به بی راهه نرود.

جوان بسیجی شهر اژیه که خود ار اعضای فعال فرهنگی است خاطر نشان کرد: جوانان پتانسیل خوبی در طراحی دارند مدیر گروه های موبایلی برای جذب جوانان بهتر است از پتانسیل این جوانان برای پیش برد اهداف انقلاب استفاده مطلوب داشته باشند.

وی در پایان گله ای از عدم اجرای توانمند اقتصاد مقاومتی کرد و افزود: علی رغم توصیه های رهبر انقلاب مسئولان با عزم جدی به عرصه های اقتصادی وارد نشده اند و می طلبد تا لااقل جوانان حاضر در فضای مجازی طرح ها و ایده ی تازه در این رابطه دهند.

**********************

به گزارش اصفهان شرق صحبت های دلنشین منتخبان شبکه های اجتماعی موبایلی بیش از مطالب منتشر شده کنونی بود ولی به جهت محدودیت، گلچینی از گفته ها به روایت قلم منتشر شد. در این رابطه تماس های مکرری با برخی از مدیران گروه های موبایلی در شرق اصفهان، داشتیم که بنا به دلایلی از مصاحبه سر باز زدند.
لیکن در این گزارش هدف ما شناخت آرمان های جوانانی بود که از دل شرق اصفهان و شاید به نمایندگی از دیگران حضور خود را در شبکه های اجتماعی به ثبت رساندند و می طلبید در آستانه ی دهه فرخنده و مبارک فجر از عملکرد این مدیران گروه ها گزارش تهیه کرد.
اهم گفته های این گرامیان تشکیل موج سایبری برای زنده نگه داشتن آرمان های دفاع مقدس مطرح شد و در پایان گفتگو های مجزا گلایه ای از عدم عزم جدی برای ورود مسئولان به حیطه ی اقتصاد مقاومتی داشتند.

منتظر راه اندازی موج سایبری شبکه های اجتماعی شرق اصفهان با موضوع دهه فجر هستیم.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “آرمان های انقلاب اسلامی را به اشتراک بگذاریم/ لایک برای رزمایش سایبری فجر”

  1. دانشجو گفت:

    ببخشید اصفهان شرق جان ولی این به اصطلاح گروه های مجازی که نام بردید چندتاش وجود خارجی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من چند جا تحقیق کردم اصلا چنین گروه هایی وجود نداره. انصافا خبر سازی تون عالیه.

    • اصفهان شرق گفت:

      سلام

      همه این گروه ها وجود داشت و به لطف خدا همه عکس پروفایل را تغییر داده و خوب عمل کردند.

      تماس بگیرید تا با اجازه صاحبان گروه شما را عضو تک تک گروه ها کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.