سرویس: تولیدی » خبر پوششی 18:36 - شنبه 10 بهمن 1394

استاندار اصفهان در شورای اداری شهرستان:

قانون را به نفع مردم و موثق تفسیر کنیم/ کوری چشم دشمنان در گرو انتخابات باشکوه اسفندماه

رسول زرگرپور گفت: باید انتخابات در سلامت، امنیت و ارامش کامل برگزار شود و انشالله نتیجه آن، منجر به انتخاب انسان هایی متدین و کارآمد در جهت توسعه کشور می شود.

به گزارش اصفهان شرق، استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به گذشت دو سال و نیم از شروع دولت یازدهم، گفت: قول های دکتر روحانی با مطالبات مردم نزدیکی بیشتری داشت و دولت با این شعار که با تدبیر باید امید را در دل مردم ایجاد کرد، شروع به کار کرد.

دکتر رسول زرگر پور با مرور برخی اقدامات دولت در استانه دهه فجر، اظهار کرد: در آغاز به کار دولت تورم 45 درصدی در کشور حاکم بود و امروز مشاهده میکنیم که بر اثر برنامه ریزی ها این تورم به حدود 12 درصد رسیده است.

*قصد دولت تورم تک رقمیست

استاندار گفت: برخی از اقتصاددانان اصفهانی بر این باور بودند که دولت بیش از انکه تورم را کاهش میداد به مساله رکود توجه میکرد ولیکن تیم اقتصادی دولت بر این باور است که تورم را تک رقمی کند و این امر تبعات مثبت خود را علی رغم برخی تبعات منفی کاهش تورم دارد.

وی با اشاره به روابط خارجی کشور در دولت یازدهم تصریح کرد: زمانی که دولت زمام امور را به عهده گرفت ما با دو تا سه کشور آمریکای لاتین در ارتباط بودیم و دولت در قالب سه شرط عزت، مصلحت و حکمت مد نظر رهبر معظم انقلاب در زمان حاضر ارتباط با کشورهای دیگر دنیا دارد به گونه ای که استقبال خوبی در سفرهای خارجی دولت طی روزهای اخیر موید عزتمندی کشور در دنیا است.

زرگر پور با اشاره به مقوله برجام در کشور و راهنمایی های حکیمانه رهبری طی دوران تحریم های ظالمانه علیه کشور بیان کرد: اثرات تحریم را نمی توان نادیده گرفت ولی مردم کشور با رهنمودهای حکیمانه رهبری، نه تنها کمرشان در تحریم های هوشمند غربی ها نشکست و خم به ابرو نیاوردند، بلکه به گونه ای رسید که غربی ها فهمیدند که تحریم ها اثر چندانی بر ایران نداشت و غرب به دلیل عزت و قدرت ایران، بر میز مذاکره نشست.

وی با بیان اینکه بحث امروز در رابطه با برجام بر سر خوب و خوبتر است، افزود: همه به این جمع بندی رسیده اند که موضوع برجا کارساز در کشور بوده است.

*افتتاح 151 مرکز بهداشت در زینبیه اصفهان

استاندار در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به هزینه 900 میلیارد تومانی هزینه در خصوص طرح سلامت در استان اصفهان ظرف دو سال، گفت: 750 میلیارد تومان در بخش بهداشت و 150 میلیارد تومان در بخش درمان در راستای طرح سلامت هزینه شد و قطعا این عامل ادامه دارد. همچنین تمام شهرها و روستاها امروز زیر طرح بهداشت هستند به گونه ای که در زینبیه اصفهان 151 مرکز بهداشت را به صورت متمرکز افتتاح شد.

وی امنیت و ارامش امروز کشور را یکی از مولفه های مهم در کشور نام برد و افزود: این برکت و ارامش اول به برکت وجود امام زمان است و دوم به برکت رهبری رهبر معظم انقلاب و سیاست دولت است و این به گونه ای است که ناامنی را در کشورهای دیگر مشاهده می کنید و همه باید این امنیت و ارامش کشور ایران را قدر بدانند.

*شکوه و ابهت انتخابات چشم دشمنان را کور می کند

زرگرپور با اشاره به انتخابات اخیر در کشور گفت: مقوله انتخابات و برگزاری این کاری بسیار بزرگ و عظیم است و طبق فرمایش رهبر انقلاب باید برای اقتدار و عظمت کشور باید مردم رای دهند و انتخابات با شکوه برپا شود و امیدواریم به لطف الهی انتخابات با شکوه و ابهت که چشم دشمنان اسلام را کور کند برگزار کنیم.

وی افزود: باید انتخابات در سلامت، امنیت و ارامش کامل برگزار شود و انشالله نتیجه آن، منجر به انتخاب انسان هایی متدین و کارآمد در جهت توسعه کشور می شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مجریان انتخابات حق صحبت له و علیه کسی را تا پایان انتخابات ندارند، اظهار کرد: مجریان انتخابات نباید بر له و علیه کسی صحبت کنند ولی کارگزارانی که مجری انتخابات نیستند در خارج ساعت کاری می توانند اظهار نظری بنا به نظر شخصی خود داشته باشند ولی در ساعات کاری حق اظهار نظر ندارند.

*قانون برای رفع مشکلات مردم است

وی با اشاره به استفاده برخی عناوین که به اصفهان نسبت داده می شود، گفت: مدتی است که برخی عناوین که در شان اصفهان نیست، به کار برده می شود و این در مقابل اینکه قصدمان ترغیب گردشگران است، پسندیده نیست و با به کار بردن این لغات این اشتیاق به اصفهان را کم رنگ نکنیم.

زرگرپور خاطرنشان کرد: من و شما کارگزاران، باید قانون را موثق و به نفع مردم تفسیر کنیم و این در حالی است که قانون برای رفع مشکل مردم است و  تمام افتخارمان این است که مشکلات مردم را حل کنیم.

استاندار در بخش پایانی صحبت خود با اشاره به اهمیت نماز و فواید آن، تصریح کرد: بایستی زیباترین مکان هر اداره ای نمازخانه باشد و بایستی در شهر اسلامی موقع اذان صدای ان در همه جا طنین انداز شود و در این رابطه هزار میدان شهرهای استان مجهز به نصب دستگاه های اتوماتیک پخش اذان شود.

 

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.