اصفهان شرق

هدف دشمن جداکردن مردم از اسلام و انقلاب است

کدخبر: 89927
1394/11/10 در ساعت 16:15

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد دقایقی پیش در شورای اداری شهرستان اصفهان ضمن تشکر از زحماتی که در خصوص انتخابات تا کنون انجام گرفته است، اظهار کرد: باید همه تلاش کنند که این انتخابات به بهترین نحو ممکن انجام گیرد، چرا که در این صورت رضایت امام زمان(عج) و غضب دشمن را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اهداف دشمن در خصوص برگزاری انتخابات ، عنوان کرد: دشمن مانند همیشه سعی دارد مردم را از انتخابات جدا کند و تا امروز به این هدف شوم خود نرسیده است.

امام جمعه اصفهان با ذکر جنایات دشمن در کشورهای اسلامی، افزود: امروز رژیم عربستان با پول مسلمانان گلوله را به سینه مسلمانان کشورهایی چون یمن می زند، نقش عربستان در شرایط حاضر نوکری اجانب وکافران است، آل سعود امروزه جنگ نیابتی را از سوی کافران علیه مسلمانان انجام میدهد.

وی با بیان اینکه اهم هدف جریان انقلاب اسلامی ایران، خارج شدن از سلطه دشمنان بود، گفت: زندگی کردن زیر سلطه کفر ، زندگی با ذلت است و ما به واسطه این انقلاب، میخواستیم از زیر سلطه، ظالمین و مستکبرین دنیا خارج شویم.

طباطبایی نژاد  با استناد به ایات و روایات در خصوص لزوم خارج شدن از کفر، افزود: ایران تنها کشوری است که در دنیا خودش تصمیم گرفته و از کسی اجازه نخواهد گرفت و این انجام خوب شعار نه شرقی و نهدغربی و استقلال کشور است.

امام‌جمعه اصفهان با ذکر محرومیت‌های روستاها در قبل از انقلاب، خاطرنشان کرد: پیشرفت پس از انقلاب در همه زمینه‌ها قابل قیاس با کشورهای همتای ما نیست.

وی ادامه داد: به کوری چشم دشمنان، امروز پهپاد، هواپیما و زیردریایی می‌سازیم و این در صورتی است که در اوایل جنگ آرپی‌جی و گلوله را گاهاً با چند واسطه قرض می‌گرفتیم.

طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه با توجه به برخی مشکلات ما پس از انقلاب، یک‌قدم عقب نرفته‌ایم، تصریح کرد: همه باید دست‌به‌دست هم داده و اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری را عملی کنیم و در این خصوص باید شهرها و روستاها را فعال کنیم.

عضو مجلس خبرگان بابیان اینکه نباید در برخی موارد به مردم سخت گرفت، گفت: باید از کشاورز حمایت کرده تا بتواند در کنار کار کشاورزی زندگی را بچرخاند و گاهاً دیده می‌شود سخت‌گیری برای تغییر کاربری یک قطعه زمین در برخی مناطق شرق اصفهان داده می‌شود.

طباطبایی نژاد با حمایت از سالن‌های قالی‌بافی برای بانوان، تأکید کرد: قالی دست‌باف درآمد نسبتاً خوبی دارد و در این خصوص باید سالن‌هایی برای راه‌اندازی این‌گونه کارگاه‌ها اختصاص یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه کارها را به بحران رکود گره نزنیم و هر کس به هر نحوی که توان دارد کاری را راه بیندازد و کوتاهی نکند.

نماینده ولی‌فقیه استان گفت: به دنیا اعلام می‌کنیم، هم احکام شرع نماز و روزه را رعایت می‌کنیم و هم پیشرفت داریم.