اصفهان شرق

عدم اعتبار مالی سال 94 مانع اتمام پروژه های عمرانی شد

کدخبر: 89873
1394/11/10 در ساعت 08:19

مدیریت ساخت و توسعه راه های استان اصفهان در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به آغاز عملیات تکمیل جاده هرند کوهپایه گفت: عملیات اجرایی محور هرند به کوهپایه با توجه به اعتبار سال 93 آغاز شد تا قدمی در راستای رفع خطر این مسیر برداشته شود.

حمید رضا امیر خوانی اظهار کرد: 5 کیلومتر مسیر مذکور علی رغم عدم دریافت وجهی توسط پیمانکار در آستانه ی تکمیل است و عزم جدی اداره راه و شهر سازی و مسئولان بخش بر بهره برداری کامل در دو بانده کردن جاده می باشد.

وی با توجه به مشکلات اعتباری در تکمیل پروژه های عمرانی در سراسر استان افزود: در سال 94 اعتباری به پروژه های عمرانی اختصاص داده نشد و پیمانکاران علی رغم طلب خود به فعالیت ادامه دادند.

مدیریت ساخت و توسعه اداره راه و شهرسازی استان تصریح کرد: قطعا کلنگ به جهت رفع مشکل به زمین زده میشود و امیدواریم با واریز اعتبارات عمرانی طی سال 95 درمان را تا آخرین مرحله ی اجرایی به انجام رساند.

وی با اشاره به عدم رعایت برخی از قوانین توسط رانندگان گفت: متاسفانه علی رغم نصب علائم هشدار دهنده در کلیه مسیرها، شاهد وقوع تصادفات زیادی در مسیر های یک بانده هستیم و در این خصوص قطعا سهل انگاری توسط رانننده خودرو یکی دیگر از جمله عوامل خطر آفرینی در تصادفات جاده ای به شمار می رود.

امیر خوانی با ذکر این مطلب که همه جاده های پر خطر از اولویت یکسانی برخوردار است، خاطر نشان کرد: با شروع کار اجرایی در تکمیل و بهبود مسیر های پر خطر، آن مسیر در اولویت اداره راه و شهر سازی است و می توان گفت کلیه راه ها و مشکلات آن توسط اداره رصد خواهد شد تا بتوان راه چاره ای برای مشکل اندیشید.