سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 08:00 - دوشنبه 16 دی 1392

مهندس خرم

گامهایی در جهت اشتغال زایی جوانان شرق اصفهان

مدیر بازرگانی گروه صنعتی نواب گفت: با توجه به وابستگی بالا ی منطقه ی شرق اصفهان به آب، با راه اندازی این صنعت در این منطقه توانسته ایم بخشی از بیکاری را بر طرف کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اصفهان شرق: شرکت ها و مراکز صنعتی راهی به سمت اشتغال زایی در منطقه ی شرق اصفهان دارد و میتوان با توسعه و پشتیبانی مسئولین مربوطه در جهت حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گزاران داخلی اتکا به کشاورزی را در بین مردم کم تر و بحران خشکسالی را کم رنگ تر کرد.

گروه صنعتی بازرگانی نواب در این راستا در جهت تولید و اشتغال زایی 2 مجموعه تولیدی شرکت تعاونی ریسندگی تابناز اصفهان در منطقه ی مرکزی اصفهان در براآن جنوبی و شرکت صنایع ذوب ریس چهلستون در منطقه کم تر توسعه یافته سفید دشت چهارمحال، گامی موثر در جهت تولید ارزش افزوده و اضافه کردن به ثروت ملی برداشته است.

Vater-Mark1-(2)

خرم  مسئول بازرگانی گروه صنعتی نواب اظهار داشت: شرکت تعاونی ریسندگی تابناز در منطقه ی کم تر توسعه یافته و محروم شرق اصفهان و دارای 2 مجموعه ی مهم تولیدی در شرکت با بخش نخ p o y و بخش فراوری نخ p o y (نخ تکسچره) در حال فعالیت می باشد.

وی با اشاره به راه اندازی فاز دوم شرکت تعاونی تابناز به اشتغال 200 نفر به طور مستقیم و در 3 شیفت کاری و در یک شیفت روز کار اشاره و افزود: با راه اندازی کامل تولید در این شرکت می توان به اشتغال 200 نفر دیگر در آینده ی نزدیک خبر داد.

خرم با اشاره به خشکسالی های اخیر منطقه بیان کرد: با توجه به وابستگی بالا ی منطقه ی شرق اصفهان به آب می توان گفت که با راه اندازی این صنعت در این منطقه توانسته ایم بخشی از بیکاری را بر طرف کنیم و در این راستا حمایت بیشتر مسئولین در این راه موثر می باشد.

مدیر فروش شرکت تعاونی تابناز به زمان بر و هزینه بر بودن رفع برق کارخانه اشاره و افزود: خواستار حمایت بیشتر مسئولین در این رابطه هستیم تا بتوان با توسعه بیشتر واحد پی او وای اشتغال بیشتری را در این منطقه داشته باشیم.

وی با توجه به حمایت مسئولین از سرمایه گزارهای داخلی گفت: حمایت از تولید کنندگان داخلی موجب دلگرمی در کار شده و با توجه به شرایط حساس کنونی کاهش وابستگی کشور به واردات، کمک به توسعه صنعتی کشور، توسعه و رشد صادرات غیر نفتی به خصوص ایجاد ارزش افزوده در صنایع نفت و پترو شیمی به جای خام فروشی را از اهداف این کارخانه دانست.
مدیر فروش گروه بازرگانی نواب درپایان با اشاره به تولید مواد اولیه مورد استفاده در تولیدات کارخانه و بر طرف کردن نیاز خود و واحدهای دیگر گفت: احداث واحد صنعتی در هر منطقه نیاز به پشتیبانی مسئولین در رفع مشکلات از قبیل برق و غیره دارد و می بایست هماهنگی مسئولین در این رابطه موجب تشویق سرمایه گذاران و بالا رفتن اشتغال و خود کفایی منطقه شود تا گامی هر چند کوچک در جهت رفع محرومیت بر داشته شود.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “گامهایی در جهت اشتغال زایی جوانان شرق اصفهان”

  1. اصفهان شرق گفت:

    با عرض سلام
    در پاسخ به نظر ثبت شده توسط کارگر شرکت ت. ز این موضوع توسط این پایگاه خبری در دست پیگیری است
    ممنون از نظرتان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.