سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 15:19 - جمعه 09 بهمن 1394

امام جمعه شهر محمدآباد:

یکی از ویژگی های منافقان مقابله با آبرو و عزت نظام اسلامی است

حجت الاسلام هاشمی از مردم خواست تا با هوشیاری و بصیرت در دام انسان های منافق صفت گرفتار نشده و عزت و آبروی نظام را بر باد ندهند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه شهر محمدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته در ادامه مباحث قبل به ویژگی منافقان بر اساس آیات قرآن اشاره و گفت: ناراحتی از موفقیت مومنان و خوشحالی از مصائب آنها و همچنین ترک کمک به انسان های مومن از ویژگی های رفتاری منافقین است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه منافقان باطل خود را پنهان می کنند، اظهار کرد: گاهی دیده می شود منافقین برای دستیابی به منافع شخصی خود با آبرو و عزت نظام مقابله کرده و در گرو این رفتار، وحدت جامعه اسلامی از بین می رود.

وی از مردم خواست تا با هوشیاری و بصیرت در دام انسان های منافق صفت گرفتار نشده و عزت و آبروی نظام را بر باد ندهند.

امام جمعه شهر محمد آباد در ادامه بر لزوم شناخت فتنه تاکید کرد و گفت: وظیفه مردم انقلابی و مومن کشور شناخت فتنه و مقابله با آن است چه بسا فتنه، جوی را ایجاد می کند که مردم در تشخیص حق و باطل دچار شک و تردید می شوند.

وی با بیان اهداف فتنه در مقابله با ارزش های اسلامی، افزود: وظیفه مسئولان در مقابله با فتنه، تقویت معرفت، شناخت و ایمان مردم است زیرا اولین وظیفه حاکم اسلام تقویت دین و باورهای مردم است.

حجت الاسلام هاشمی جلوگیری از نفوذ بیگانگان را از دیگر وظایف مسئولان در مقابله با فتنه عنوان کرد و گفت: دشمن سعی دارد در افرادی که در صدر نظام قرار دارند نفوذ کند و مسئولان مواظب باشند که مبادا دشمن در آنها رخنه کند.

وی تصریح کرد: حفظ وحدت جامعه در پرتو رهبری و ولایت فقیه است و ضروریست که موضع گیری مسئولان حساب شده باشد و نباید گذاشت بذر اختلاف در کشور پاشیده شود.

امام جمعه شهر محمدآباد با اشاره به مساله برجام و برداشته شدن تحریم ها، اظهار کرد: برجام مانند تیغ دو سر است که هم فرصت و هم تهدید را برای کشور به بار می آورد ولی مبادا امریکا و غرب را بزرگ کرده و از آنها فرشته نجات بسازیم که در این صورت تهدیدی بزرگ است.

وی با تاکید بر اینکه نباید قبح دشمنی و خباثت آمریکا در بین ملت شکسته شود، خاطرنشان کرد: هزینه زیادی را بابت مذاکرات پرداخت کردیم و در این زمان باید دانست که تنها راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.