سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:10 - پنجشنبه 08 بهمن 1394

حجت الاسلام شهیدی مطرح کرد

رهبر معظم انقلاب فرمودند«اگر مدافعان حرم نبودند امروز مقر فرماندهی داعش در همدان و کرمانشاه بود»

حجت الاسلام شهیدی با اشاره به دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب در روز گذشته اظهار داشت: ایشان در این دیدار خطاب به خانواده شهدای حرم فرمودند “اگر مدافعان حرم به سوریه نرفته بودند امروز مقر فرماندهی داعش در همدان و کرمانشاه بود”.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام و المسلمین «محمدعلی شهیدی محلاتی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه صبح امروز شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز گذشته خبر داد.

وی افزود: در این مراسم برادر یکی از شهیدان مدافع حرم خدمت آقا رسید و به ایشان گفت برای من دعا کنید تا مانند برادرم شهید شوم و خانواده‌ام نیز راضی هستند اما مقام معظم رهبری فرمودند که شما بمانید و کشور به امثال شما نیازمند است.

رهبر معظم انقلاب فرمودند

حجت الاسلام شهیدی تصریح کرد: در این دیدار خانواده‌های ۸ شهید مدافع حرم حضور داشتند. حضرت آقا در این مراسم خطاب به خانواده‌های شهدا فرمودند فرزندان شما جایگاه ویژه و خاصی نزد خداوند دارند. اینان برای دفاع از ولایت و اماکن مقدس شیعه به سوریه رفتند و اگر اینها نرفته بودند امروز مقر فرماندهی داعش در همدان و کرمانشاه بود.

منبع:خبرگزاری دفاع مقدس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.