سرویس: سیاسی » انتخابات 13:04 - چهارشنبه 07 بهمن 1394

مهندس جویافر عضو شورای هماهنگی مجمع اصولگرایان:

هجمه اصلاح طلبان به بهانه رد صلاحیت شده ها، جوسازی است/ فلسفه تشکیل مجمع اصولگرایان، انتخاباتی نیست

عضو شورای هماهنگی مجمع اصولگرایان با اشاره به جوسازی بودن هجمه اصلاح طلبان به بهانه رد صلاحیت شدن چهره های شاخص خود، گفت:دلیل این ادعای ما تعداد بیشتر نامزدهای رد صلاحیت شده جبهه اصولگرایی نسبت به اصلاح طلبان است.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، مهدی جویافر پیرامون توضیح آخرین وضعیت مجمع اصولگرایان اظهار کرد: در مجموع تشکیل مجمع اصولگرایان، حرکت وحدت بخشی است و یک کار لازم و شایسته ای است و حرکت قوی بود که شاید در سال های اخیر حرکتی با این قوت در جبهه اصولگرایان صورت نگرفته بود.

وی با بیان اینکه تشکیل مجمع اصولگرایان باعث شده بخش قابل توجهی از اصولگرایان اصفهان و چهره های شاخص اصولگرایی به دور هم جمع شوند، تصریح کرد: وحدت بخشی همیشه رمز پیروزی بوده است و تا به این لحظه وفاق خوبی در خیمه گاه اصولگرایان استان تشکیل شده است که منجر شده است از میان نامزدها ی اصولگرایی، ۱۱نفر انتخاب شوند.

عضو شورای هماهنگی مجمع اصولگرایان عنوان کرد: دراین مجمع اصولگرایی، شورایی تحت عنوان شورای هماهنگی اصولگرایی تشکیل شده است که وظیفه بررسی و پیگیری انتخاب لیست نهایی ۵نفره مجمع اصولگرایی استان را براساس نظر سنجی ها و مصاحبه از نامزدها برعهده دارد.

وی تاکید کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا فردا قطعا پس از بررسی ها، لیست نهایی پنج نفره مجمع اصولگرایی انتخاب و معرفی می شود و تا به امروز کسی نسبت به این حرکت آغاز شده گله و شکایتی نداشته است ولی بروز اختلاف سلیقه و انتقاداتی در شیوه و روند اجرایی کار از سوی جریانات و گروها عادی است.

جویافر با اشاره به اینکه برای بحث انتخابات، ستاد انتخاباتی مجمع اصولگرایان تشکیل و چینش نیروها برای فعالیت مشخص شده است و تا لحظه معرفی لیست نهایی منتظر هستند، ابراز کرد: محدوده و فلسفه تشکیل مجمع اصولگرایان محدود به فعالیت های انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی نیست.

وی افزود: فلسفه تشکیل مجمع اصولگرایان براساس یک برنامه دراز مدت است که بتواند برنامه ها و حرکت های جبهه اصولگرایی را ساماندهی و هدایت کند، لیست پیشنهادی تنها برای شهر اصفهان تهیه‌شده است و این لیست در جلسات مجمع عالی اصولگرایان، امشب یا فردا صبح نهایی می‌شود.

عضو فعال مجمع اصولگرایان اصفهان در توضیح جوسازی های اخیر جبهه اصلاح طلبان پیرامون رد صلاحیت چهره های شاخصشان، گفت : حقیقت امر آن است که با یک بررسی اجمالی پیرامون رد صلاحیت های شده ها و یا عدم احراز صلاحیت ها، متوجه این امر می شویم که برخورد و نگاه سیاسی وجود نداشته و از هر طیف سیاسی مطرح کشور افرادی رد شده اند.

وی با این توضیح، تصریح کرد: براساس آخرین آمار اعلام شده در شهر اصفهان چه بسا تعداد نامزدهای اصولگرای رد صلاحیت شده و یا عدم احراز صلاحیت ها بیشتر از اصلاح طلبان است ولی هرگز در پی جوسازی علیه نهاد قانون شورای نگهبان نیستند.

جویافرافزود: چنین هجمه سنگین اصلاح طلبان به بهانه رد صلاحیت شده ها، یک کار تاکتیکی است، چرا که هر گونه رد صلاحیت براساس موارد قانونی صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.