سرویس: اجتماعی » حوادث 23:11 - یکشنبه 04 بهمن 1394

در پی قصه پرتکرار حادثه در جاده هرند_کوهپایه؛

واژگونی یک دستگاه خودرو پراید/ دست روی دست گذاشتن هایی که قربانی می گیرد

عصر امروز یک دستگاه خودروی پراید در جاده هرند –کوهپایه (جاده مرگ) واژگون گشت که این حادثه باعث مصدوم شدن راننده پراید شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق ازهرند، پس از گذشت کمتر از یک ماه از حادثه برخورد خودروی پراید و پژو پارس با دو کشته و یک مصدوم و برخورد پراید و پژو ۲۰۶در این جاده، باز هم این جاده حادثه آفرید که منجر به مصدوم شدن یک نفر شد.
جاده ای که سالیان سال است قربانی می گیرد و با کم توجهی مسئولان شهرستان و استان، همچنان آماج تصادفات و واژگونی پی درپی می باشد.

عصر امروز نیز، راننده دیگر در خودروی پراید مصدوم شد تا دفتر حوادث جاده هرند به کوهپایه همچنان باز باشد. انچه به وضوح مشخص است، رخ داد حادثه ای در جاده ای با صفت مرگ است و انگار باید هر هفته تیتر خبری از این رسانه به مصدوم و کشته شدن شهروندی منجر شود تا مسئولان با سرعت عمل بیشتری همت به تکمیل جاده نمایند.

گفتنی است، با توجه به اینکه این جاده که یک بانده و دوطرفه است، میزان خطرپذیری بیشتری داشته و همواره تصادفات مختلفی را به چشم دیده است و می طلبد تا مسئولان با حمایت از پیمانکار در تسریع تکمیل جاده اقدام کنند.

بر کسی پوشیده نیست که مسئولان استانی باید نقاط حادثه خیز جاده ها را برطرف نمایند تا تلفات کاهش یابد. همچنین سرعت، خواب آلودگی، نقص فنی در خودرو و عامل جاده ای دست به دست هم داده اند تا هر روز خانواده ای را به عزا بنشانند.

انتظار می رود مسئولین امر ضمن برطرف نمودن نقاط حادثه خیز، از سر انجام تکلیف، سری به جاده ای بیندازند که سال گذشته خود برای افتتاح آن ورود فعال یافتند.

مسلما مراسم کلنگ زنی، با حضور مسئولان یک نماد برای آغاز خدمتی به موقع برای کمک به مردم مظلومی است که با هزاران امید، راهی کار روزانه می شوند و اگر مسئولان به وعده های خود عمل نکنند، عدم اجرای قول های داده شده گاها به قیمت جان مردم ختم می شود.

کلنگ جاده هرند به کوهپایه سال گذشته به زمین زده شد و امروز شاهد زیرسازی قسمتی از این جاده هستیم ولی بخش عمده همچنان باقی مانده و قربانی می گیرد.

آنچه گذشت…..

photo_2016-01-16_15-11-53

قابل توجه مسئولان راه و شهرسازی استان اصفهان؛
تصادفی دیگر در جاده هرند_کوهپایه/ گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست!

 

DSC09962

جاده های هرند همچنان قربانی میگیرد/ خانواده دیگری به عزا نشست+ تصاویر

2325-01

تکرار حادثه ای دیگر با دو کشته در «جاده مرگ» شرق اصفهان/ یکی از قربانیان ورزنه ای بود+ تصاویر

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “واژگونی یک دستگاه خودرو پراید/ دست روی دست گذاشتن هایی که قربانی می گیرد”

  1. هرندی گفت:

    باسلام
    لطفا گزارشی از مقبره ی بی بی سیّد شهرهرند تهیّه کنید و در سایت قرار دهید.
    باسپاس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.