سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 16:45 - یکشنبه 04 بهمن 1394

همراه با ورزش شرق اصفهان؛

مسابقات لیگ والیبال شهدای شرق اصفهان کلید خورد/ گزارش

سالن آزادگان هرند میزبانی 10 تیم از شهرستان اصفهان در مسابقات لیگ والیبال شهدای شرق اصفهان شد.

به گزارش گروه ورزش اصفهان شرق، در حالی که هیاتی به نام هیات والیبال در شهرستان اصفهان وجود ندارد دوستداران والیبال در شهرستان اصفهان در اقدامی جالب و در شهر هرند با به راه اندازی لیگ والیبال شهدای شرق اصفهان گام بزرگی در معرفی پتانسیل والیبال در اصفهان برداشتند.

در حالی که متاسفانه ورزش های مختلف در شهرستان اصفهان و به خصوص در منطقه شرق اصفهان دچار بی محبتی و بی مهری آن هم از سوی متولی ورزش در اصفهان گردیده اند و در حالی که بسیاری از رشته ها در این منطقه فاقدهیات ورزشی می باشند هیات والیبال بخش جلگه در اقدامی جالب در حالی که هیات والیبال در شهرستان اصفهان بدون سکان دار و در خوابی بلند به سر می برد با درک این شرایط اقدام به برگزاری لیگ والیبال نموده تا پتانسیل فوق العاده این رشته نیز به همگان در استان پهناور اصفهان معرفی گردند.

DSC_0048

در این مسابقات که مزین به نام شهدای منطقه شرق اصفهان می باشد 10 تیم از بخشهای مختلف شهرستان اصفهان آغاز گردید.
در افتتاحیه این مسابقات دو تیم هیات والیبال هرند و دهیاری قورتان به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم دهیاری قورتان بود که در دو ست پیاپی 25بر23 از سد هرند گذشت تا بتواند اولین پیروزی این مسابقات را دهیاری قورتان از آن خود کند.

در دومین دیدار دو تیم بسیج تودشک و تربیت بدنی کوهپایه به مصاف هم رفتند که در این دیدار نیز تیم تودشک در دو ست پیاپی از سد حریف خود گذشت تا این دیدار هم به سود بسیج تودشک به پایان برسد. این مسابقات در روزهای جمعه و از ساعت 9الی13 صبح به میزبانی سالن آزادگان هرند برگزار گردید.

امیدواریم به راه اندازی این گونه مسابقات در منطقه شرق اصفهان شاهد رشد و شکوفایی در ورزش شهرستان اصفهان باشیم.

افتتاح اولین دوره مسابقات جام فوتسال صالحین حوزه 5 امام محمد باقر(ع) حسن آباد

اولین دوره مسابقات فوتسال جام صالحین رده جوانان با حضور سرهنگ ساعی فرماندهی ناحیه امام علی (ع)، فرمانده بسیج حوزه 5 و اعضای تیم های پایگاه های بسیج منطقه در سالن ورزشی تختی شهر حسن آباد افتتاح شد.

در این مراسم سرهنگ ساعی در سخنانی با اشاره به اهمیت ورزش گفت: جوانان بسیجی باید در تمام عرصه ها و زمینه های مختلف از جمله ورزش که مورد تاکید مقام معظم رهبری است حضور داشته باشد و الگویی برای جامعه باشد.

IMG_1483

در ادامه حسین صادقی مسئل تربیت بدنی در گفتگو با خبرنگار اصفهان هدف از این مسابقات را چنین بیان داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به جوانان در سه مسئله تهذیب، تحصیل و ورزش جهت لبیک به رهبرمان و تشویق جوانان و نوجوانان به ورزش و سلامتی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال جام صالحین نموده ایم.

وی در ادامه افزود: این مسابقات به صورت دو حذفی با شرکت 13 تیم از پایگاه های بسیج منطقه جرقویه علیا برگزار خواهد شد.


صادقی تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات را چنین بیان کرد:
پایگاه های شهید خرازی، شهید رجایی در دو گروه الف و ب، امام خمینی(ره)
پایگاه شهید همت و باهنر دستجرد
پایگاه شهید مطهری کمال آباد
پایگاه شهید بهشتی حارث آباد
پایگاه علم الهدی الله آباد
پایگاه المهدی شهرک فجر حسن آباد
پایگاه مفتح در دو گروه الف و ب مالواجرد
پایگاه حجه بن الحسن خارا
شایان ذکر است در روز افتتاح این مسابقات دو تیم از پایگاه های امام خمینی حسن آباد و مطهری کمال آباد به رقابت پرداختند که با نتیجه 6 بر 4 پایگاه شهید مطهری کمال آباد به پیروزی رسید.

DSC07885

همراه لیگ فوتبال جرقویه علیا

برگزاری یازدهمین هفته از مسابقات لیگ فوتبال یادواره شهدای جرقویه علیا

در ادامه بازیهای لیگ فوتبال یادواره شهدای جرقویه علیا هفته یازدهم این بازیها با رقابت دو تیم قرمز پوش جاوید و زرد پوش سپاهان انجام شد که در نهایت تیم سپاهان توانست یکبار دروازه تیم حریف خود را باز کند و نتیجه را ( 1 بر 0 ) رقم بزند.

داوران این بازی: حسین صادقی، جهانگیر منصوری، بهزاد صادقی، حسن صادقی، و ناظر این بازی جواد صادقیان

نکته ای که دررقابتهای لیگ خصوصا این این بازی باید مسئولین ورزشی شهرستان به آن توجه کنند این است که در این بازی چندین بازیکن بعلت خرابی و نامناسب بودن زمین بازی به شدت مصدوم شدند که دیگر نتوانستند به بازی ادامه دهند با توجه به اینکه چندین بار مسئولین ورزشی شهرستان به شهر حسن آباد سفر کرده و از مشکلات و نامناسب بودن زمین بازی اطلاع یافته اند ولی تا کنون هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته است.

DSC07913
با توجه به توصیه های رهبر معظم انقلاب و مسئولین در مورد ورزش به جوانان و نوجوانان و با توجه به این نکته که ورزشو می تواند باعث کاهش آسیبهای اجتماعی می شود و هم چنین وجود استعدادهای فراوان در زمینه فوتبال در جوانان کویر ایا داشتن حداقل یک زمین فوتبال مناسب حق جوانان این منطقه نیست و اگر وضع بر همین منوال باشد بجای اینکه جوانان منطقه جذب ورزش شوند از ورزش فاصله خواهند گرفت و….
امید است مسئولین منطقه و شهرستان در این مورد اقدامی مثبت انجام دهند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.