سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:45 - جمعه 02 بهمن 1394

امام جمعه شهر هرند:

نگاه بعضی از مسئولین به اقتصاد یک نگاه احساساتی است

حجت الاسلام حسینی گفت: مسائل اقتصادی شعاری و دستورالعملی نیست، نگاه بعضی از مسئولین به اقتصاد یک نگاه اقتصادی نیست بلکه یک نگاه احساساتی به اقتصاد است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی اصل حسینی امام جمعه در خطبه‌های اول نماز جمعه امروز شهر هرند ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی گفت: با توجه به وفات حضرت فاطمه معصومه (س) زیارت آن بزرگوار را ائمه طاهرین سفارش کرده و حضرت امام رضا (ع) نیز فرموده هرکس به زیارت فاطمه معصومه (س) برود مثل این است که مرا زیارت کرده باشد.

امام جمعه هرند در خطبه دوم خود گفت: به فرموده رهبر انقلاب رفع تحریم در گشایش اقتصاد کافی نیست و تنها رفع تحریم سی یا چهل درصد در مسائل اقتصادی اثر بخش است ولی مابقی به مدیریت صحیح دولت مردان برمی گردد.

وی ادامه داد: با گذشت دو سال و نیم از دولت جناب روحانی و با توجه به اینکه ایشان قول دادند که مسائل اقتصادی را 100 روزه حل وفصل خواهیم کرد ولی هنوز هیچ کار و برنامه ای در این مورد انجام نگرفته است و تاثیری در مسائل اقتصادی کشور انجام نگرفته است.

اصل حسینی گفت: مسائل اقتصادی شعاری و دستورالعملی نیست و تنها نگاه بعضی ازمسئولین به اقتصاد یک نگاه اقتصادی نیست بلکه یک نگاه احساساتی به اقتصاد است.

امام جمعه هرند گفت: بعضی ها می خواهند نتایج بدست آمده از مذاکرات را به نغع یک جناح برگردانند و پیروزی یک جناح بدانند، ولی به فرموده مقام معظم رهبری در تبلیغات توجه شود که هزینه های سنگینی برای آنچه بدست آمده داده شده است.

وی افزود: ما در این مذاکرات چیزهای را از دست داده ایم تا چیزهای را بدست آورده ایم ولی متاسفانه امریکا همان تحریم ها در بحث موشکی را تکرار نمود در حالیکه قرار بر این بود بعد از فرجام دیگر تحریمی در کار نباشد.

اصل حسینی تاکید کرد: دولت مردان به مسائل اقتصادی توجه بیشتری داشته باشید و درحوزه اقتصادی تلاش بیشتری بکنید.

وی از دولت مردان درخواست کرد: همانطور که در بحث هسته ای که تیم آقای ظریف فعال بود در بحث مسائل اقتصادی عزیزان فعال باشند و صدای مردم را بشنود و برای رفع مشکلات اقتصادی فعالیت کنند.

خطیب نماز جمعه هرند گفت: با توجه به بحث انتخابات مردم شریف ما هوشیار هستند و در این انتخابات برد و باخت وجود ندارد و پیروز این میدان تنها ملت بزرگ و غیور ایران است و این یک واقعیت است.

وی در پایان گفت: در رای دادن مواظب باشید و به کسانی رای بدهید که به فکر کار کردن برای مردم باشند نه به فکرمسائل جناحی و باند بازی و تنها مصالح کشور را مدنظر داشته باشند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.