سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 14:20 - شنبه 03 بهمن 1394

در جلسه بصیرتی شاهتور مطرح شد؛

تعداد رد صلاحیت ها طبیعی بود/ برخی به دنبال ایجاد حاشیه در بین مردم هستند

امام جمعه شهر اژیه گفت: نماینده مجلس از طریق مردم انتخاب شده و حتی کسی که نظام را قبول ندارد، حق رای دادن خواهد داشت و همین امر موجب تقویت انگیزه مردم پای صندوق های رای می شود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از شاهتور، صبح امروز جلسه بصیرتی با حضور مردم دهستان شاهتور در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.

امام جمعه شهر اژیه با اشاره به دریافت زندگی اهل بیت و شناساندن آن به فرزندان گفت: همه باید با بررسی ابعاد زندگی اهل بیت به سمتی حرکت کنند که بتوانند معنویت و خوبی در سبک زندگی آن بزرگواران را در زندگی شخصی شان پیاده کنند.

3

حجت الاسلام شاهمیری با تشریح پاسخ نامه رهبر انقلاب به رئیس جمهور اظهار کرد: در مورد این موضوع مطالعه بیشتری داشته باشید و با ذکر مثال های متعدد موضوع را برای مردم روشن بسازید و این باید توسط جوانان انقلابی به وضوح عملی شود.

وی با اشاره به موضوعات انتخاباتی و اهمیت این رویداد در کشور افزود: حضور در پای صندوق های رای وظیفه همگان است و در این رابطه باید از دو قطبی سازی جامعه توسط برخی افراد جلوگیری کرد.

امام جمعه شهر اژیه با توجه به موضوع رد صلاحیت ها و برخی حاشیه هایی که برخی در این رابطه مطرح کرده اند، گفت: قطعا با توجه به حضور حداکثری نامزدهای انتخاباتی برای ثبت نام مجلس، تعداد افراد رد صلاحیت شده، بسیار طبیعی است و نباید حاشیه ای در این خصوص ایجاد شود.

وی با بیان دلایل حضور مردم و انتخاب اصلح بیان کرد: نماینده مجلس از طریق مردم انتخاب شده و حتی کسی که نظام را قبول ندارد، حق رای دادن خواهد داشت و همین امر موجب تقویت انگیزه مردم پای صندوق های رای می شود.

حجت الاسلام شاهمیری، تصمیم گیری نماینده در طرح قانون در مجلس برای همه مردم و همچنین سربلندی کشور مبنی بر شرکت مردم در روز انتخابات را از عوامل دیگر ایجاد انگیزه برای حضور حداکثری مردم خواند.

وی در بخشی دیگر از سخنرانی خود به بیان برخی مشکلات در کشور اشاره کرد و گفت: ما منکر مشکلات در کشور نیستیم و همه مشکلات اعم از مشکلات اجتماعی، بیکاری، ازدواج را قبول داریم ولی اینگونه نیست که مشکلات فقط برای ایران باشد.

سخنران نشست بصیرتی شاهتور ادامه داد: امروز حتی کشورهای غربی مشکلات اقتصادی و اجتماعی دارند و اگر به آنها مراجعه کنید شاید مشکلاتشان چندین برابر ایران باشد و در این خصوص نباید همه مشکلات و حل آن را به خارج گره زد.

 

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “تعداد رد صلاحیت ها طبیعی بود/ برخی به دنبال ایجاد حاشیه در بین مردم هستند”

  1. عباس گفت:

    http://salehineh3.mihanblog.com/ لطفاً از این لینک بازدید کنید

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.