سرویس: تولیدی » گزارش میدانی 11:55 - پنجشنبه 01 بهمن 1394

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

گره مشکلات در سال همدلی و همزبانی باز شود/ افتتاح پلیس + 10 هرند همزمان با دهه فجر

سردار آقاخانی گفت: باید در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت گره از مشکلات مردم باز کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند، صبح امروز، سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان و تیم همراه در نشستی با جمعی از مسئولین شهر هرند و بخش جلگه از جمله بخشدار جلگه، مسایل و مشکلات نیروی انتظامی شهر و بخش را بررسی و راهکارهای نهایی را به جلسه ارائه دادند.

بخشدار

در این دیدار ترابی بخشدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی و پرسنل زحمتکش این نیرو در بر قراری نظم و امنیت در سطح بخش گفت: برای ارائه خدمات بیشتر توسط نیروی انتظامی و مرتفع شدن مشکلات بخش، این بخش نیاز به استقرار پلیس + ۱۰ و رفع کمبودهای پلیس راهور و استقرار پاسگاه در مرکز دهستان امامزاده عبد العزیز را دارد.

در ادامه محمد علی جعفری، رئیس شورای اسلامی شهر هرند با اشاره به قدمت شهر هرند و استقرار سه مرکز دانشگاهی، حوزه ی علمیه ی امام هادی و رفت و آمد بیش از سه هزار دانشجو در سه مرکز دانشگاهی و تردد نزدیک به ۱۲۰۰ کامیون و کامیونت و تریلر در جاده نایین به شهرضا، خواستار رفع مشکلات جاده کوهپایه به هرند شد.

DSC00052

گفتنی است، « دوبانده کردن جاده هرند به کوهپایه (جاده مرگ) از مطالبات به حق نه فقط مردم شهر هرند بلکه بخش های مختلف شرق شهرستان اصفهان است. جاده هرند به کوهپایه (جاده مرگ) به دلیل اینکه محور نائین – شهرضا را حدود ۹۰ کیلومتر کوتاه تر نموده است و به عنوان رینگ قبل از اصفهان به شیراز استفاده می شود از اهمیت دو چندانی برخوردار است؛ اما عدم امکانات کافی و کم عرض بودن این جاده باعث وقوع تصادفات مرگباری در محور می شود.»

شهردار

شهبازی، شهردار هرند نیز ضمن قدردانی از زحمات نیروهای کلانتری هرند و پلیس راهور،به بیان مشکلات ایجاد شده توسط عبور و مرور کامیون ها درشهر هرند پرداخت وبرای رفع مشکلات پلیس راهور بخش جلگه قول مساعد داد.

DSC00084

سردار آقاخانی، فرمانده ی نیروی انتظامی استان که خود از فرماندهان جبهه و جنگ می باشد، ضمن یاد از شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به ویژه سردار شهید رضا صفار هرندی، بیان داشت: باید در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت گره از مشکلات مردم باز کرد.

وی در ادامه به بحث میزان تصادفاتی که در این چند ماه در شهر هرند اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: با توجه به راه اندازی پلیس راه در سه راهی نیک آباد ازبخش جرقویه سفلی در آینده نزدیک و قرار گرفتن شهر هرند در محدوده ی این پلیس راه انشاء الله از میزان تصادفات کاسته شود.

آقاخانی در ادامه در مورد استقرار پلیس + ۱۰و رفع کمبودهای پلیس راهور نیز قول مساعد داد و افزود: در 22بهمن سال جاری پلیس+10در شهر هرند افتتاح می گردد.

DSC00029

سردار آقاخانی و هیئت همراه از قبل از شروع جلسه بر سر مزار سه شهید گمنام شهر هرند در بوستان شهدای گمنام رفته و ضمن ادای احترام به این سه شهید ، یاد و خاطره سرداران و ۷۲ شهید شهر هرند را گرامی داشتند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.