سرویس: اجتماعی » حوادث 23:33 - سه شنبه 29 دی 1394

عصر امروز رخ داد؛

حادثه ای دیگر در میدان شهرداری شهر ورزنه/ چه کسی پاسخگوست؟

متاسفانه در این میدان به دلیل ورود ماشین های سنگین از دیگر شهرها تصادفات زیادی انجام گرفته که باعث حوادث دردناک جاده ای برای خانواده های صبور ورزنه شده است.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، حادثه دیگر در میدان پر خطر شهر ورزنه رخ داد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت ولی بروز این قبیل حوادث نارضایتی بیشتر شهروندان ورزنه ای را فراهم می آورد که می طلبد مسئولان زیربط چاره ای کنند که هرچه سریعتر کمربندی جنوب احداث شود و دوباره شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

قابل توجه مسئولین ذیربط:

مسلما عدم توجه به خطرات احتمالی این میدان و عدم اقدام سریع مسئولین ذیربط در رفع خطر این جاده، حوادث فوتی بسیاری را بر خانواده ها وارد می کند که جای بسی تاثر و تامل دارد.

شناخت خطر مسیر و تلاش جهت ایمن کردن ان وقت زیادی را از مسئولین ذیربط نمی گیرد ولی اگر بی توجهی به این امر شود، باز شاهد جان دادن همشهری دیگر خواهیم بود.

پاسخگو باشیم..

متاسفانه گاهی اوقات به دلیل گذر از برخی راه حل های ساده، خسارت های بسیاری را به فرد عرضه میکنیم که رفع آن هزینه های بسیاری را به بار می آورد. خطرات میدان شهرداری شهر ورزنه، سال هاست از طریق همین رسانه به گوش مسئولان ذیربط رسیده است ولی هر زمان با داغ بودن حادثه، همه افکار برای بررسی و رفع مشکلات این مسیر، داغ و نفسشان تازه به دادن طرح های اجرایی می شود ولیکن پس از مدتی« راه همانا و خطرات همان».

در این میان مسئولان شهری باید با کنکاش در مسائل شهر و مشکلاتی که دامن مردم را گرفته است، به فکر راه چاره بگردند چرا که دست روی دست گذاشتن ها، نه تنها رفع مشکل نمی کند بلکه دلواپسی های بسیاری برای خانواده و چشمان منتظر مادر از دیر آمدن فرزندش به بار خواهد آورد.

یک سال گذشت ولی…

درست سال گذشته در همین مسیر، ورزنه شاهد مرگ جوان 26 ساله اش بود که بر اثر تصادف جان داد ولی هنوز با گذشت یک سال از این حادثه راه حلی ارزنده و اجرایی برای رفع خطر جاده دیده نشده است. می طلبد مسئولان دغدغه مند ورزنه ای این بار، اقدامی سریع برای برگرداندن امنیت به این جاده بکنند.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “حادثه ای دیگر در میدان شهرداری شهر ورزنه/ چه کسی پاسخگوست؟”

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.