سرویس: اجتماعی » حوادث 11:12 - دوشنبه 28 دی 1394

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف و توقیف دو و نیم تن مواد مخدر در شرق استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس استان اصفهان روز گذشته با اشرافیت دقیق و کامل، دو و نیم تن تریاک و حشیش که از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور در حرکت بودند را در منطقه شرق استان شناسایی و توقیف کرد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در ادامه طرح‌های مقابله‌ای با شبکه‌های مافیایی قاچاق مواد مخدر، پلیس استان اصفهان روز گذشته با اشرافیت دقیق و کامل، دو محموله بزرگ تریاک و حشیش که از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور در حرکت بودند را در منطقه شرق استان شناسایی و توقیف کرد.

وی مقدار محموله‌های مواد مخدر را 2 و نیم تن عنوان کرد و اظهار داشت: یک تن و 900 کیلوگرم از این مواد افیونی تریاک و 600 کیلوگرم دیگر آن نیز حشیش است.

این مقام مسئول از انهدام دو باند قاچاق مواد افیونی خبر داد و گفت: از اعضای 10 نفره این دو باند، 6 دستگاه خودروی سبک و یک دستگاه خودروی تریلر تانکر دار کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده که بین 25 تا 35 سال سن دارند، غیربومی و دارای سوابق کیفری هستند.

سردار آقاخانی تصریح کرد: از ابتدای امسال در مجموعه پلیس اصفهان یک حرکت جهادی در زمینه مقابله با مواد مخدر چه در زمینه مبارزه با شبکه‌ها و باندهای قاچاق و چه در خصوص برخورد با خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان در محلات سطح استان آغاز شده و مصمم هستیم تا این راه را با قدرت و توان هرچه بیشتر ادامه دهیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص میزان کشفیات پلیس استان در 10 ماهه امسال گفت: از ابتدای امسال تا کنون، 31 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان کشف شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 65 درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.