سرویس: اجتماعی » حوادث 23:41 - یکشنبه 27 دی 1394

با پیگری اصفهان شرق؛

آسفالت ۵ کیلومتر از جاده هرند_کوهپایه / سایه طلسم بی توجهی شکسته شد

با پیگیری های صورت گرفته آسفالت جاده هرند به کوهپایه درحال انجام است و زیرسازی ۱۳کیلومتر باقی مانده آن هم، هر چند با حرکت لاکپشتی ولی درحال انجام است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند، دوبانده کردن جاده هرند به کوهپایه که به جاده مرگ معروف شده است در دو فاز انجام خواهد شد که بر اساس توافقات انجام شده، فاز اول طرح که شامل ۵ کیلومتر از مسیر ۱۸ کیلومتری می باشد زیرسازی آن توسط شهرداری هرند و پیمانکار انجام شد.

با پیگیری های صورت گرفته آسفالت آن درحال انجام است و زیرسازی ۱۳کیلومتر باقی مانده آن هم، هر چند با حرکت لاکپشتی ولی درحال انجام است.

DSC00003

دوبانده کردن جاده هرند به کوهپایه (جاده مرگ) از مطالبات به حق نه فقط مردم شهر هرند بلکه بخش های مختلف شرق شهرستان اصفهان است. جاده هرند به کوهپایه (جاده مرگ) به دلیل اینکه محور نائین – شهرضا را حدود 90 کیلومتر کوتاه تر نموده است و به عنوان رینگ قبل از اصفهان به شیراز استفاده می شود از اهمیت دو چندانی برخوردار است؛ اما عدم امکانات کافی و کم عرض بودن این جاده باعث وقوع تصادفات مرگباری در محور می شود.

حدود چهارماه پیش مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در سفر به هرند قول مساعد برای آسفالت ۵ کیلومتر از مسیر جاده هرند به کوهپایه را داد و حال پس از گذشت چندماه و پیگیری های لازم، آسفالت ۵ کیلومتر از مسیر جاده هرند به کوهپایه (جاده مرگ) سرعت گرفته تا هر چه زودتر رانندگان و مردم بخش های مختلف شرق شهرستان اصفهان با آرامش بیشتری در این محور تردد کنند.

DSC00003 DSC00013 DSC00015 DSC00017

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.