سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 19:50 - یکشنبه 27 دی 1394

در ستاد گرامیداشت دهه فجر جرقویه علیا مطرح شد؛

اهداف و دستاوردهای انقلاب در یوم الله دهه فجر تبیین شود

جلسه گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور اعضا ستاد بخش جرقویه علیا، تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، بخشدار جرقویه علیا با توجه به حوادثی که در منطقه و کشورهای همجوار به وجود آمده است، گفت: برای نشان دادن اقتدار کشور و حفظ ارزش های انقلاب باید جهت بهتر برگزار شدن برنامه های دهه مبارک فجر، همکاری مطلوبی بین ارگان ها به وجود آید.

بهزادفر در ادامه افزود: به منظور تحقق اهداف انقلاب باید بین اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر، کمیته هایی تحت عنوان کمیته فرهنگی، اجرایی، پشتیبانی تشکیل شود و این امر، همکاری و تعامل ادارات منطقه را می طلبد.

شهردار شهر حسن آباد از همکاری شهرداری و شورا به منظور اجرای برنامه ها در سطح مطلوب سخن گفت و اظهار کرد: در این ایام اولین جشنواره عکس با موضوع فرهنگ و تمدن شهر حسن آباد برگزار خواهد شد و همچنین فضاسازی شهر به منظور زنده شدن یاد و خاطره وقایع بهمن سال 57 به بهترین نحو، اجرا می شود.

DSC06826

عباس نوریان مدیریت آموزش و پرورش منطقه جرقویه علیا نیز نواختن زنگ انقلاب در روز 12 بهمن در کلیه مدارس منطقه، برگزاری اولین جشنواره قصه گویی مربیان پیش دبستانی و آموزگاران دوره ابتدایی با همکاری کانون فکری کودکان و نوجوانان شهر حسن آباد، مسابقات متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی، جشن بزرگ انقلاب به صورت متمرکز برای فرهنگیان منطقه و همچنین جشن انقلاب در مدارس برای دانش آموزان را از جمله برنامه های مهم در طول دهه فجر عنوان کرد.

رضا صادقی فرمانده بسیج حوزه امام محمد باقر(ع) با توجه به اینکه بسیج در برگزاری مراسم ها در مناسبت های ملی مذهبی همیشه خوش درخشیده است، افزود: برگزاری دو یادواره شهدای شهر حسن آباد و روستای دستجرد از جمله برنامه های شاخص در طول دهه فجر است تا بتوان با برگزاری این برنامه ها یاد شهدا را همیشه در دل ها زنده و جاوید نگه داشت.

وی همچنین، برنامه هایی نظیر، همایش محافل قرآنی در منطقه، برگزاری مسابقات فوتسال جام صالحین، عطر اشانی و غبار روبی مزار شهدا، دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران و تشکیل جلسات و نشست های فرهنگی را از دیگر برنامه های اجرایی در سطح بسیج عنوان کرد.

در پایان محمدی مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران جرقویه نیز از برگزاری مسابقات قرآن ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری خبر داد و افزود: مرحله شهرستانی این مسابقات در تاریخ 15 بهمن ماه در جرقویه علیا برگزار خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.