سرویس: تولیدی » خبر پوششی 18:30 - یکشنبه 27 دی 1394

شهردار ورزنه خبر داد:

احداث بلوار خلیج فارس شهر ورزنه در آینده نزدیک

فروزان از افتتاح ترمینال شیخ بهایی شهر ورزنه در دهه فجر سال جاری در راستای خدمت رسانی به مردم این شهر خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، شهردار شهر ورزنه در جمع مردم این شهر به بیان برخی اقدامات مهم و اولویت قرار دادن آن در راستای خدمت به مردم پرداخت و  در ابتدای سخنان خود در خصوص برنامه کاری، پیگیری ها و اقدامات آینده شهرداری توضیحاتی بیان کرد.

فروزان با اشاره به آغاز عملیات خاکریزی کانال زهکش شهرک امام صادق(ع) از دیگر اقدامات انجام گرفته خبر داد و افزود: احداث پارک قسمت جنوبی مسجد جامع، پیگیری مشکلات مسکن مهر، ساماندهی بازار روز، تشکیل کمیته عمران و نظارت جهت رفع مشکلات شهرسازی و عمران و احیاء نهضت آسفالت در شهر ورزنه با مشارکت و خودیاری مردم از دیگر اقدامات شهرداری در راستای خدمت رسانی به مردم است.

IMG_0965

وی با توجه به اینکه رفع مشکلات کاربری و تفکیک زمین های بافت قدیمی را باید مد نظر قرار داد، اظهار کرد: بدین منظور و به جهت کمک به مردم در رفع مشکلات کاربری جلسات مردمی در این خصوص دنبال می شود که بتوان پیگیری های خوبی در این خصوص به ثمر نشیند.

شهردار ورزنه همچنین در خصوص احداث بلوار خلیج فارس تصریح کرد: آزاد سازی و بستر سازی اولیه بلوار خلیج فارس در اولویت پروژهای عمرانی شهرداری قرار دارد و امیدواریم با همدلی مردم، مسئولان شهر و پیگیری های اعضای شورای شهر بتوانیم هرچه سریعتر این پروژه را آغار نماییم.

وی در پایان در خصوص افتتاح ترمینال شیخ بهایی و غسالخانه شهر ورزنه در بهمن ماه و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و از زحمات شهردار سابق در خصوص پیگیری و ساخت این دو مجموعه قدردانی کرد.

به گزارش اصفهان شرق، شهردار در مراسم تودیع و معارفه، نیز قانون نرم را سرلوحه کار خود دانست و از مسئولان خواست تا انجا که در توان آنهاست در کمک رسانی به مدیریت عمرانی شهر ورزنه مساعدت های لازم مبذول شود.
وی گردشگری را یکی از پتانسیل ها مهم عنوان و با تاکید بر این که با مدیریت و ساماندهی میشود از محل گردشگری درامد های خوبی برای شهر مطرح کرد.

شهردار ورزنه، بلوار خلیج فارس را بسیار مهم دانست و خواستار ان شد که مدیریت استان با همکاری لازم بتوان این مهم را رفع کند.

مهندس فروزان بحث گردشگری و بلوار خلیج فارس را از دو اولویت کاری خود در ورزنه برشمرد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “احداث بلوار خلیج فارس شهر ورزنه در آینده نزدیک”

  1. ورزنه ای گفت:

    قبل از افتتاح لازم است چند تا اتوبوس جدید بیارید ناوگان حمل‌ونقل بسیار فرسوده است افتتاح ک هنر نیست

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.