سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:38 - یکشنبه 27 دی 1394

در جلسه شورای آموزش و پروش بن رود مطرح شد؛

رشد اخلاقی دانش آموزان، هدفی مقدس در ساخت مدرسه می باشد

شهردار ورزنه در جلسه شورای آموزش و پرورش، مهم خواندن بحث های فرهنگی و لزوم توجه به این بخش را از اولویت های مسئولان مربوطه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، ظهر امروز به مناسبت هفته ی گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش، جلسه ای با حضور مسئولان بخش بن رود برگزار شد.

در این جلسه رئیس اداره ی آموزش و پرورش منطقه بن رود با تبریک این هفته به نیروهای خدوم آموزش و پرورش، از حضور مستمر کلیه اعضا تقدیر بعمل آورده و جایگاه شورای آموزش و پرورش در تدوین و پیگیری مصوبات را بسیار ارزشمند دانست.

محمد حیدری مهرآبادی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره ی آموزش و پرورش، پیگیری شروع ساخت آموزشگاه مسکن مهر را از اولویت های آموزش و پرورش بیان کرد.

در ادامه قاسمی زاده، معاونت پرورشی اداره، اجرای طرح هجرت 3، بزرگداشت هفته ی دفاع مقدس، گفتمان های دینی فرهنگیان و دیگر اقدامات مثبت مناسبتی را از جمله فعالیت های این معاونت در سه ماهه ی گذشته نام برد.

IMG_0650
دژبان، معاونت آموزشی اداره ی آموزش و پرورش، عمده فعالیت این معاونت را به شرح زیر اعلام کرد: ساماندهی نیروی انسانی، تاسیس پژوهش سرای دانش آموزی تاسیس مرکز اختلالات یادگیری، پیگیری منطقه 2 بودن در آزمون سراسری، جذب حداکثری نیروهای پیش دبستانی به عنوان حق التدریس از جمله عمده فعالیت های این معاونت است.

شهردار ورزنه، ضمن مهم خواندن بحث های فرهنگی و لزوم توجه به این بخش، احداث رستوران بازی های فکری کودکان، میز اهدای کتاب و حضور شهردار به عنوان عضو شورای آموزش و پرورش درمدارس را از اولویت های فرهنگی شهرداری دانست.

IMG_0637

صادقی، بخشدار بن رود، ضمن اشاره به در پیش داشتن انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایام الله دهه ی فجر، خواستار تلاش کلیه ی اعضا در زمینه ی هرچه با شکوه تر برگزار کردن این دو رویداد مهم شد.

امام جمعه شهر ورزنه با اشاره به روایتی از امیرالمومنین که فرموده اند(من استوا یوماه فهومغبون) هر کس دو روزش مساوی باشد و رشدی نکند ضرر کرده گفت: باید کارگروهی برای ارزیابی رشد دانش آموزان تشکیل و مسئولان ذیربط در صورت عدم رشد با توجه به ظرفیت های موجود فکری به حال آن بکند.

IMG_0644

شامحمدی افزود: مدرسه سازی و تهیه امکانات تحصیلی به منزله مقدماتی است برای به وجود آمدن یک عامل مهم که اگر آن عامل به وجود نیاید تمام مقدمات لغو و بیهوده خواهد بود.

وی با اشاره به هدف اصلی ایجاد مدارس در همه شهرها و روستاها تصریح کرد: رشد و ترقی و تعالی اخلاقی دانش آموزان از اهداف ساخت مدارس است و باید در این خصوص معلمان شوونات اسلامی را کاملا مراعات کنند تا دانش آموزان نیز بهتر تربیت شوند که الحمدلله در منطقه ما از این دست معلمان زیاد هستند.

لازم به ذکر است که در پایان این جلسه اعضای جدید شورای آموزش و پرورش منطقه معرفی و از زحمات اعضای سابق و حضور مستمرشان تقدیر به عمل آمد.

IMG_0771 IMG_0769

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.