اصفهان شرق

خواسته کارگران زحمت کش پروژه راه آهن ورزنه تا پیگیری امام جمعه شهر

کدخبر: 88777
1394/10/27 در ساعت 01:29

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، جمعی از کارگران و تجمع کنندگان پروژه شبنم –مشک شرکت کیسون در بیست و یکمین روز تجمع خود برای پیگیری درخواستشان، در دفتر امام جمعه شهر ورزنه با حضور حجت السلام اسماعیل شامحمدی امام جمعه شهر ورزنه حاضر شدند.

در این جلسه ابتدا کارگران شرح مبسوطی از پیگیری های خود جهت احقاق حقوقشان را به اطلاع وی رساندند و مستندات پیگیری های خود را در اختیار امام جمعه قرار دادند.

گفتنی است تعدادی از کارگران با بیان مشکلات خود که باعث تاثر همه حاضران شد، خواستار کمک ویژه حجت الاسلام شامحمدی در حل این مساله شدند.
امام جمعه ضمن دلجویی از پرسنل و کارگران این پروژه، در ابتدا همگی را به صبر و بردباری جهت تسهیل امور و حل مشکل توصیه کرد.

در این جلسه طی تماس تلفنی که حجت الاسلام شامحمدی امام جمعه ورزنه، با مدیریت این پروژه داشتند، خواستار ارائه توضیحات سرپرست پروژه مذکور در مورد این معضل شد.

به نقل از منابع آگاه در جلسه، مدیریت پروژه شبنم –مشک شرکت کیسون واقع در ایستگاه راه آهن شهر ورزنه در این تماس تلفنی گفته بود که نسبت به پرداخت معوقات و حقوق پرسنل و کارگران اقدام لازم را انجام می دهد.

ضمنا بنا به درخواست امام جمعه شهر ورزنه و طی هماهنگی ها، رونوشتی از قرارداد جهت پیگیری در اختیار امام جمعه قرار گیرد و همچنین در پایان نامه ای را جهت ارسال به وزیر راه و مسکن و شهرسازی آقای آخوندی جهت حل مشکل این عزیزان تنظیم کرد.

وی ضمن تشکر از کارگران به علت خویشتن داری در طول این بیست و یک روز تجمع، تاکید کرد: انشاالله طبق وعده ای که مسئولان این پروژه داده اند خیلی سریع شاهد حل مشکل این عزیزان و بازگشت به کارشان باشیم.