سرویس: اجتماعی » حوادث 23:11 - شنبه 26 دی 1394

قابل توجه مسئولان راه و شهرسازی استان اصفهان؛

تصادفی دیگر در جاده هرند_کوهپایه/ گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست!

وقوع حادثه ای دیگر در جاده ای که به جاده مرگ شهرت دارد، ما را بر آن داشت تا پیگیری دوباره خود در خصوص عدم ایمنی جاده هرند به کوهپایه را در جریان کار رسانه ای خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند، امروز در جاده هرند به کوهپایه یک دستگاه پراید و پژو 206 با یکدیگر برخورد کرده و موجب بروز حادثه ای دیگر در این جاده شد.

خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت ولی بروز این قبیل حوادث نارضایتی بیشتر شهروندان را فراهم می آورد و آنچه در این بین مهم است نگاه ویژه مسئولان ذیربط در ارائه خدمات و هدیه دادن امنیت به مسافران جاده ای می باشد.

photo_2016-01-16_15-11-53

به لطف خدا طی این مدت شاهد پیگیری مسئولان شهر هرند در تسریع جاده هرند به سمت کوهپایه بوده ایم و نتایج قابل توجهی در این رابطه دریافت شده است ولیکن بروز حوادث بسیار طی مدت اخیر و درد از دست دادن شهروندان شرق اصفهانی در تصادفات، ما را بر آن داشت تا با پوشش حوادث اخیر و انعکاس آن از طریق این رسانه، مسئولان امر را بیش از پیش در جریان پرخطر بودن جاده های منتهی به شهر هرند علی الخصوص جاده حادثه خیز هرند به سمت کوهپایه قرار دهیم.

گفتنی است، مسئولان راه و شهرسازی استان اصفهان، پیگیر مشکلات جاده ای شرق اصفهان هستند و به مراتب دغدغه مندی آنها را مشاهده کرده ایم ولیکن برخی جاده ها نیاز به مساعدت بیشتری از سوی مسئولان رده بالای استانی دارد تا جوابی بهتر به پرسشی از جنس عدم ایمنی جاده مذکور دهد.

photo_2016-01-16_15-11-44

متاسفانه طی حادثه هفته قبل در جاده هرند به کوهپایه و کشته شدن دو نفر در این حادثه، تماس تلفنی با یکی از مسئولان اداره راه شهرستان برقرار کردیم که وی علی رغم برخورد مطلوبشان، مصاحبه در خصوص جاده را منوط به هماهنگی با روابط عمومی اداره راه و شهرستان اصفهان دانستند که با برخورد با تعطیلی روز جمعه، تلاش ما بی ثمر ماند.

بار دیگر از مسئولان راه و شهرسازی درخواست، توجه حداکثری به دوبانده کردن جاده هرند به کوهپایه، داریم تا بتوان آرامش نسبی در عبور و مرور خودروها از این جاده را به مسافران هدیه داد.

گفتن این نکته خالی از لطف نیست که رانندگان گرامی باید به قوانین احترام گذاشته و به واسطه عدم رعایت قوانین رانندگی و سبقت های نابجا در جاده های کم عرض و نا ایمن، تصادفاتی دردناک را برای خود و طرف مقابل به بار نیاورند.

و این بود نتیجه، همدستی رانندگان در عدم رعایت قوانین رانندگی و همچنین جاده ای که خطرآفرینی اش تیتر رسانه ها شد……

photo_2016-01-16_15-12-01  photo_2016-01-16_15-11-35 photo_2016-01-16_15-11-26

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.