اصفهان شرق

مراسم غبار روبی امام زاده زین العابدین شهر ورزنه

کدخبر: 8873
1392/10/09 در ساعت 09:03

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق از ورزنه: همزمان با آغاز هفته وقف مراسم غبار روبی و عطرافشانی امامزاده میرزین العابدین شهر ورزنه باحضور رییس اداره اوقاف و امور خیریه و حجت السلام کریمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  برگزار گردید.

ضریح  مطهر امامزاده  با گلاب شستشو داده شد و پس از جمع آوری نذورات با حضور حاضرین به شمارش نذورات پرداختند.

Vater-Mark5-(2)

اکبر ریاست اوقاف و خیریه شهر ورزنه در آیین غبار روبی و عطر افشانی امامزاده میرزین العابدین شهر ورزنه گفت: مبلغ 000/000/30میلیون ریال از نذورات و هدایای مردمی در غبار روبی و عطر افشانی این امامزاده جمع آوری شد.

ریاست  اوقاف و خیریه شهر ورزنه گفت: حضور در اماکن متبرکه و قبور مطهر ائمه معصومان و امامزادگان و شرکت در مراسم غبارروبی بیشتر به این دلیل انجام می‌شود که غبار و تیرگی قلوب و دل‌های خود را پاک کنیم.

حجت السلام کریمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر ورزنه بیان کرد: مردم و مسئولان شهر ورزنه بارها ثابت کردند که در پیروی از خط ولایت پیش قدم هستند و حضور گسترده آنها در آیین‌های معنوی و مذهبی به ویژه مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان و همچنین آستان مقدس اما‌مزاده‌ها نشان‌دهنده این امر است.

Vater-Mark1-(2)

امامزاده میرزین العابدین درفاصله یک کیلومتری شهر ورزنه قرار دارد.

لازم به ذکر است در این مراسم مسئولین ادارات و خانواده های معزز شهدا حضور داشته و در پایان نماز جماعت در امام زاده میر زین العابدین برگزار گردید.

ادامه تصاویر غبار روبی را اینجا مشاهده کنید.