سرویس: اجتماعی » حوادث 22:01 - جمعه 25 دی 1394

در محور هاشم آباد؛

جاده های هرند همچنان قربانی میگیرد/ خانواده دیگری به عزا نشست+ تصاویر

موضوعی که در اینجا به آن پرداخته می شود، تصادفات مکرر در جاده های ارتباطی به شهر هرند است که در این چند ماه گذشته در پی تصادفات متعدد، دهها کشته و زخمی، برجا مانده است.

به گزارش اصفهان شرق از هرند، خداوند بهترين چيزي را كه به انسان هديه داده است، زندگي است و اگر بخواهيم بهترين چيز را در زندگي توصيف كنيم مي گوييم زندگي عبارت از برخي نعمت ها از تولد تا مرگ است،اما هميشه بين  تولد و مرگ نعمتي به نام زندگی وجود دارد و بهترين انتخاب هاي شما در زندگي می باشد.

امشب بر اثر حادثه تصادف در میسر هرند- هاشم آباد، مهدی جعفری هرندی جان باخت و یک نفر مصدوم برجا ماند.

 

متاسفانه طی این مدت در شهر هرند و جاده های منتهی به شهر، شاهد تصادفات بسیار با کشته و زخمی شدن، شهروندان شرق اصفهانی خود بوده ایم که نیاز شهر به برخی امکانات را بیش از پیش نمایان می سازد.

متاسفانه شهر هرند علی رغم داشتن پتانسیل های بسیار و همچنین تردد بسیار خودروها از جاده های منتهی به این شهر، نتوانسته است به امنیتی که شایسته دارالمومنین است، دست یابد و همین عاملی در انعکاس اخباری تلخ از حوادث جانی جاده ای طی چندماه اخیر شده است که نکته های بسیاری را در خود جا داده است.

*سرعت در تکمیل جاده هرند به کوهپایه و نیم نگاهی به جاده های دیگر هرند

همه عوامل را به گردن یک ارگان نخواهیم انداخت ولی گفتن این نکته خالی از لطف نیست که مسئولان برای درمان یک سر قضیه حوادث رانندگی، دقت کافی در شناسایی مشکل و سرعت دادن به رفع ان نشان دهند. جاده هرند_ هاشم آباد، جاده هرند_ سیان و جاده هرند به کوهپایه از مشکلات بسیاری رنج می برد که این عاملی مهم در خطر افرینی برای مردم خواهد شد و به یک باره خانواده ای را به عزا می نشاند.

عرض کم جاده ها با عدم رعایت قوانین رانندگی که آمیخته می شود، آتشی را به جان خانواده می اندازد که مسئولان باید با پیگیری های خود در حل مشکلات به جبران ان برایند.

*اورژانس ضرورتی اجتناب ناپذیر برای هرند

به درستی شاهد بوده ایم که طی این چند مدت اخیر تصادفات بسیاری در شهر هرند رخ داده و در پی این حوادث آنچه نقش اصلی را بازی می کند، اورژانس و رساندن مصدومین به بیمارستان است که متاسفانه هرند از این عامل هم بی بهره است و اگر دست نجنبانیم، تکرار حوادث و احساس نیاز به اورژانس در هرند، باعث ایجاد نارضایتی مردمی در باب این مساله خواهد شد.

بدین منظور از مسئولان اورژانس استان اصفهان درخواست همکاری بیشتر در تامین نیرو و ساپورت حمایتی از نیروها را داریم تا بتوان خدمتی ارزنده به مردم ارائه داد.

صبح كه با انباشتي از اميد و آرزو ، خانه و فرزندان خود را در پي لقمه اي نان و پیگیر کارهایمان ترك مي كنيم، حوادث و اتفاقات بالقوه اي ما را در برمي گيرند و مثل يك نارنجك عمل نكرده از دم در خانه تا­ مقصد و محيط كار ما را همراهي مي كنند و ممكن است برخي از اين حوادث بالقوه به بالفعل تبديل و خانواده اي و حتي شهري عزادار شوند.

بدين ترتيب می طلبد تا مسئولان به دنبال حل مشکلات، دغدغه مند تر حاضر شوند تا بتوان ایمنی را به خانواده ها هدیه داد.

 

 

همچنین بخوانید:

4 نظر در مورد “جاده های هرند همچنان قربانی میگیرد/ خانواده دیگری به عزا نشست+ تصاویر”

  1. کنعانی هرندی گفت:

    ضمن عرض تسلیت
    از مسئو لین در خواست می شود با توجه به اتفاقات پیش امده هرچه سریعتربر ا ی اختصاص دادن اورژانس اقدام نمایند . باتشکر

  2. عباس گفت:

    مگه نگفتین در جاده هاشم آباد-هرند؟پس چرا می گین جاده کوهپایه هرند دو بانده بشه؟

    • اصفهان شرق گفت:

      سلام
      همراه گرامی، در متن اشاره کلی دوباره به همه جاده ها منتهی به هرند داشته ایم…

  3. ذكرعلي گفت:

    مگه باقي شهرها كافرند كه مينويسي ( هرند شهر دارالمومنین … !!! )

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.