اصفهان شرق

صلابت نیروی سپاه بار دیگر در دستگیری تفنگداران آمریکایی مشاهده شد

کدخبر: 88677
1394/10/25 در ساعت 20:35

به گزارش اصفهان شرق،

سخنران پیش از خطبه ها: جناب آقای دکتر ترکزاده

IMG_1319
گزیده خطبه اول – حجت الاسلام والمسلمین شریفی درخطبه اول بیان داشتند:
– ازصفات بارز انسان متقی حالت شکرگزاری او درهمه حال است،چه درنعمت ها وچه در بلاها که بلاها نیز پیرو حکمت های الهی است.
– درادامه به اهمیت زبان و گناهانی که با این عضو انجام میشود اشاره کردند.درهمین راستا به حدیث امام کاظم (ع) درخصوص گناهان زبان اشاره شد که فرموده اند: ملعون است کسی که غیبت برادر دینی خود را بکند- ملعون است کسی که برادر دینی خود تهمت بزند.
درخطبه دوم ضمن تقدیرازحضور وزحمات دکتر ترکزاده بیان کرد که درخواست های مردم به صورت کتبی به دست این مسئول محترم خواهد رسید. درادامه،سخنان خود را درچند بخش بیان کردند که به صورت مختصر بیان میشود.

IMG_1365
– اهمیت انتخابات و اشاره ببه کلام امام خمینی (ره) و تاکیدبه حضور حداکثری در انتخابات
– جریان دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه: نیروی دریایی سپاه با شجاعت، صلابت و آگاهانه تفنگداران امریکایی را دستگیر کردند و با رفتار اسلامی خود با آنها برخورد کردند که نشان از جوانمردی ومنش ایرانیان نیروی سپاه است.
– اشاره به سالروز 26 دی وفرار شاه ملعون از کشور
– شهادت نواب صفوی در 27 دیماه

IMG_1377
– گرامیداشت عالم والامقام حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی قدیری کفرانی در23 دیماه و اشاره به زحمات و فضایل این عالم وارسته
– پیش رو داشتن سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع)
– اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درجمع مردم قم:اگر با شخص یا اشخاصی مخالف هستید دلیل نمیشود با اصل انقلاب مخالف بود.همه باید درانتخابات شرکت کنند و باید درانتخاب کاندیدای اصلح بکوشیم. اگرشخص کاندیدا را نمیشناسیم،شخصی که کاندیدا را معرفی میکند اگرشخصی مطمئن ،مومن و مورد اعتماد است میتوان آن کاندیدا راقبول کرد.

IMG_1399