سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 16:52 - جمعه 25 دی 1394

امام جمعه شهر هرند:

برگ بَرنده در دست نیروهای ارزشی سپاه و بسیج است

حجت الاسلام حسینی گفت: مردم بخش جلگه و شهر هرند از نبود اوژانس شهری و مسائل پزشکی و درمانی رنج میبرند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر هرند، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی اصل حسینی امام جمعه در خطبه‌های اول نماز جمعه امروز شهر هرند ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی گفت: بهترین انسانها نزد خداوند متعالی کسی است باتقوی تر باشد و واجبات را انجام دهد و محرمات راترک کند.
وی با اشاره به ولادت حضرت امام حسن عسگری (ع) این روز را به همه شیعیان تبریک عرض نمود و افزود: امام حسن عسگری در زندان روزها را روزه میگرفت و شبها رابه عبادت می پرداختند.

وی ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی راتبریک گفت و افزد: کسی که قبر ایشان را درشهر ری زیارت کند مثل این است که به زیارت حضرت امام حسین (ع) در کربلا رفته است.
اصل حسینی اذعان کرد: آدم ریاست طلب هلاک میشود و کسی که به پشت باطل که همان ظلم است سوار شود نهایتا در خانه پشیمانی پیاده خواهد شد و عاقبت ادمی که به دنبال باطل و لهو و لعب است اخرش پشیمان خواهد شد.

امام جمعه هرند در خطبه دوم ادامه داد: شورای آموزش و پرورش در کل کشور با کمک مردم در صدد است تمام مشکلات به آموزش و پرورش را حل نماید.

وی اظهار کرد: فرهنگ ما مدیون و مرهون زحمات معلمین و اساتید و مدرسین عزیز آموزش وپرورش است و ما باید قدر این بزرگوران را بدانیم واز نقطه نظرات انها در مسائل امور فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی استفاده کنیم.

اصل حسینی به مسئولین شهر هرند توصیه کرد: از این ذخایر و تجارب انها استفاده نمائید و اطاق فکری با همکاری انها تشکیل دهید تا در کارهایتان موفق شوید واگر استفاده نکردی بعدا پشیمان خواهید شد ودیگر فایده ای ندارد و همه باید به عنوان خادم مردم در خدمت مردم باشیم.
خطیب نماز جمعه هرند از فرماندهی و مجموعه حوزه مقاومت بسیج 2 امام حسن مجتبی (ع) شهر هرند بخاطر کسب رتبه اول در منطقه شرق اصفهان تقدیر و تشکرنمود و گفت: این حوزه در کلیه مسائل پرتلاش وپرکار هستند ونیروهای سپاه همیشه پرتلاش وپرکاربوده اند وهمیشه برگ برنده دردست انها بوده است ودرهمه صحنه ها پیروز هستند.
اصل حسینی گفت: حوزه مقاومت بسیج 2 امام حسن مجتبی (ع) در مسائل اقتصادی مالی رنج می برد در حالیکه تمام افتخاراتمان از این بچه های پاسدار و بسیجی است.

وی به مسئولین شهر هرند توصیه کرد با توجه به اینکه سپاه پاسدارن جهت ساخت سوله ورزشی در شهر هرند بالغ بر بیش از 500 میلیون تومان هزینه کرده است جهت رفاه حال جونان و نوجونان بخش جلگه و شهر هرند جهت بهره برداری وافتتاح این پروژه مساعدتهای لازم را داشته باشید وآن را دراولویت کاری خود قرار دهید .
اصل حسینی در رابطه با مشکلات بخش جلگه وشهر هرند گفت: مردم این منطقه از نبود اوژانس شهری ومسائل پزشکی ودرمانی رنج میبرند.

وی افزود: در جاده هرند به کوهپایه در طول 5سال اخیر 21 نفر کشته وتعدادی مصدوم شده اند ودرسال 94در حادثه تصادف در این جاده هفت نفر کشته وتعدای مصدوم شده اند وبا توجه به اینکه این جاده ترانزیت تردد ماشین های سنگین وسبک ازشهرضا به نائین ویزد میباشد وباوجود اینکه شهر هرند دارای سه مرکز علمی همچون دانشگاه ازاد اسلامی واحد هرند ،پیام نور وجامع علمی کاربردی است وروزانه تعدا کثیری دانشجو در این مسیر رفت امد میکنند ونیز همچنین با وجود حوزه علمیه امام هادی (ع) ورفت امد طلاب از مسئولین استان درخواست نمود که این پروژه هرچه سریعتر وزود تر افتتاح شود .

وی همچنین از زحمات بخشدار وشورای اسلامی وشهردار شهر هرند از پیگیریهای مکرر جهت دوبانده کردن این جاده تقدیر وتشکر نمود.
امام جمعه هرند گفت خواسته مردم این است که همه جاده های منتهی به شهرهرند بخاطر رفت امد شلوغ دوبانده شوند وهم اورژانس به شهر هرند اختصاص داده گردد.
ایشان گفت باتوجه به اینکه بعضی ها اعتقاد دارند برای گرفتن حق اجتماع باید کرد ولی مسئولین ومردم شهر هرند وبخش جلگه اثبات کرده اند که یک مردم ولایتمدار وانقلابی هستند وانها معتقدند که مسئولین نظام به فکر انها هستند وباید به این نظر زیبا وقشنگ احترام گذاشت وتوجه نمود.
اصل حسینی گفت استاندار سخت کوش وفرماندار بسیجی وپرکار درحال تلاش وکارکردن هستند ومامسئولین باتوجه به این همه مشکلات کار انها هرگز نمی خواسته ایم مزاحم وقت انها بشویم .
ایشان درپایان اظهار نمود تنها راه مقابله به دشمنان این نظام این است که با حضور فعال در دهه فجر انقلاب وحضور پرشور در راهپیمائی 22بهمن که مقدمه ای حضور همه ملت است برای شرکت در انتخابات ومردم هوشیار وبصیر با رای دادن به کسانی که سرکرنش در مقابل امریکا وایادی آن وال سعود ندارندوبه نگاه وکلام حضرت امام راحال (ره) وراه مقام معظم رهبری را طی میکنند وبرای رضای خدا کار میکنند مشت محکمی بردهان انها خواهند زد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.