سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 10:06 - پنجشنبه 24 دی 1394

در شورای اداری جرقویه مطرح شد؛

پیش بینی 21 شعبه اخذ رای در بخش جرقویه علیا

بخشدار جرقویه علیا گفت: از تمام ظرفیت های بخش در جهت برگزاری انتخاباتی پر شور و سالم و همچنین حضور حداکثری مردم استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، در آستانه برگزاری انتخابات اسفندماه، صبح امروز جلسه شورای اداری بخش جرقویه علیا با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

بخشدار با اشاره به دو رویداد مهم سال جاری، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: از تمام ظرفیت های بخش در جهت برگزاری انتخاباتی پر شور و سالم و همچنین حضور حداکثری مردم استفاده می شود.

بهزادفر از همکاری همه ارگان های در این رابطه خبر داد و گفت: همه اداره ها و ارگان ها، امکانات مورد نیاز را در این خصوص در اختیار هیات اجرایی انتخابات قرار خواهند داد.

DSC06826

وی ضمن اشاره به تعدد شعب اخذ رای افزود: در منطقه جرقویه علیا 21 شعبه اخذ رای برای انتخابات اسفند ماه پیش بینی شده است و حدود 500 نفر نیز اجرای دقیق و صحیح انتخابات را عهدار خواهند شد.

بخشدار جرقویه علیا با اشاره به اینکه شهرستان اصفهان یکی از مناطقی است که پیش بینی شده است انتخابات در آن به صورت الکترونیکی برگزار شود تاکید کرد: کلیه حفاری های ادارات برق، گاز، آب و مخابرات از 30 روز قبل از انتخابات تا 10 وز بعد از انتخابات ممنوع است و در مواقع ضروری باید این کار با هماهنگی بخشداری و مخابرات صورت گیرد.

در پایان وی از مسئولین ادارات خواست نسبت به جذب باقیمانده اعتبارات تملک دارایی پیگیری های لازم را انجام دهند و در همایش پیاده روی پرسنل ادارات بخش که در روز 29 دیماه روزه هوای پاک برگزار می شود، شرکت فعال داشته باشند.

گفتنی است، در انتخابات هفتم اسفندماه از شهرستان اصفهان ۵ نماینده برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ۵ نماینده برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای مجلس دهم انتخاب خواهند شد.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه به صورت همزمان و توام در سراسر کشور برگزار می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.