سرویس: سیاسی » انتخابات 10:35 - پنجشنبه 24 بهمن 1398

تا انتخابات اسفند98؛

انقلابی بودن، معیاری برای انتخاب نماینده اصلح

روحیه ای که می تواند ما را در پیش برد مسائل ملی و منطقه ای موفق کند، داشتن روحیه انقلابی نماینده منتخب است.

به گزارش اصفهان شرق/ یوسف روزبهانی، تا انتخابات اسفندماه راه زیادی نمانده و هر آن کس که امسال شرایط رای دادن را در خود دید باید با تحقیق و بینش به انتخاب نماینده ای اصلح براید تا مجلسی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی داشته باشیم. با توجه به اینکه در کشف معیارها، دیدگاهها و نظرات مقام معظم رهبری ملاک و مدنظر است، لازم است تا با مراجعه به بیانات ایشان، معیار انتخاب کاندیدای مطلوب را بدست آورده و براساس آن نسبت به انتخاب مطلوب اقدام کنیم.

رهبر-در-انتخابات1

امام خامنه ای مدظله العالی:

پایبندى او به اسلام باشد، پایبندى او به عدالت باشد، پایبندى او به منافع ملى باشد، مرز او با دشمن مرز مشخصى باشد. … بعضى، از دشمن رودربایستى دارند؛ بعضى، ملاحظه ‏ى دشمن را مى‏کنند. ملاحظه ‏ى ملت را باید کرد، ملاحظه‏ ى خدا را باید کرد، نه ملاحظه‏ ى دشمن را. دشمن، دشمن است؛ هرچه ملاحظه کنى، هرچه عقب بنشینى، او جلو مى‏آید. اگر خاکریز شما در مقابل دشمن خاکریز مستحکمى نباشد، او نفوذ مى‏کند. دشمنان این را مى‏خواهند. یکى از شاخصها همین است. مردم در هرجاى کشور هستند، به این شاخص توجه کنند آن کسانى که مرزشان با دشمن و دست‏ نشاندگان دشمن مرز کم‏رنگى است، این‏ها براى ورود به مجلس اصلح نیستند. کسانى باید باشند که مرز روشنى با دشمن داشته باشند.» ‌ (بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اقشار مختلف مردم‌ – 22/12/86 )

88888*انقلابی بودن یک نماینده اصلح

مفهوم «انقلابی بودن» به عنوان یک مفهوم ضروری، مهم و مفهومی است که زمینه پذیرش آن بصورت فراگیر از خانه به سمت جامعه بسیار بالا شکل می گیرد. فرد انقلابی فکر و عملش برای جامعه است و با تقویت این صفت می تواند ایستاده در صحنه های این زمان ورود موثر یابد.

مسلما فردی که از روحیه انقلابی برخوردار است به درستی می تواند، مسیر را تشخیص داده و چهره استکبار را برای رسیدن به اهدافش بزک نکند، زیرا به درستی می داند که باطن رفتار امریکا، ادامه همان اهداف خبیث و ظالمانه گذشته است و ملت، این واقعیت را هیچگاه از ذهن فراموش نخواهد کرد.

*نماینده باید شرایط ملی، منطقه ای و بین المللی را مد نظر قرار دهد

شناخت شرایط ( منطقه ای، ملی و بین المللی ) نیاز یک نماینده اصلح است زیرا برحسب وظیفه باید تصمیم صحیحی که به درد مردم می خورد، گرفته و در ادامه راه ثابت قدم بماند. در عرصه سیاسی، نماینده اصلح که روحیه انقلابی را در خود پرورش داده است با اندکی رابطه و مذاکره، حاضر به فراموش کردن و زدن انقلاب نیست زیرا یکی از رویکردهای دشمن، کم کردن نیروهای مسئول انقلابی در کشور ایران است. لیکن باید توجه کافی به این نکته داشت که در این برهه از زمان، نیاز ما به نماینده ای با رفتار انقلابی بیش از گذشته احساس می شود.

n00093583-b

*دشمن به دنبال تغییر نگرش افراد است

دشمنان هر زمان با هزاران ترفند به دنبال تغییر نگرش جوانان بوده و هست و در این رابطه آنچه باید مد نظر قرار گیرد، شناخت کامل رویکردهای دشمن از گذشته تا امروز است تا بتوان بر مشکلات پیروز شد و سربلند از فشار استکبار بیرون آمد. به راستی یکی ار راه های نفوذ دشمنان در کشور و نشستن بر صندلی فرمان های نابجا، تغییر رفتار انقلابی مردم و مسئولان توسط دشمنان نظام است. نظام استکباری به چیزی جز تغییر و تحلیل رفتن انقلاب اسلامی نمی‎اندیشد و در این رابطه مسئولان باید ماهیت نظام سلطه را به جهان معرفی کنند.

enghelabi-clergy-2«در این رابطه حفظ روحیه انقلابی و تمسک به گفتمان امام خمینی(ره) و فرمایشات امام خامنه ای مدظله العالی می تواند، مفید و در راس انتخاب اصلح قرار گیرد.» 

*جریان سلطه به دنبال چه هدفی در انتخابات است؟

نظام سلطه خارجی و جریان غربگرای داخلی به دنبال ایجاد این تفکر است که نخبگان سیاسی را به عرصه انتخابات بکشاند که در کنار نداشتن سابقه سیاسی منفی، بتواند روی آنها کار کرده و پس از تغییر نگرش افراد، نقشه های خود را در کشور عملی کند.

به وضوح دیده شد که اکثر افراد ثبت نامی در این دوره انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، از قشر جوان بوده که نه تنها حضور در میادین دفاع مقدس را لمس نکرده بلکه تریبونی برای دفاع از مسائل هسته ای و موضع گیری در برابر خواسته های استکبار در دست نداشته اند و اگر بخواهیم روحیه انقلابی را در این طیف جستجو کنیم، نیاز به تفکر و تحقیق بسیاری دراین رابطه داریم.

موضع جوانان نسبت به آمریکا و رابطه آمریکا و مسائل هسته ای باید در افراد به درستی مشخص شود تا بتوان، به واسطه حضور افراد انقلابی در مجلس به نفع اسلام و کشور قدم برداشت و مسلما راه رسیدن به مسائل ملی و منطقه ای در جهت حل مشکلات کشور با تکیه به توان داخلی، تقویت روحیه انقلابی در افراد است، نه مذاکره با آمریکا و خیره بودن به دستان گرگ گونه استکبار…….

0588

*روحیه انقلابی را مد نظر قرار دهید

مسلما تنها فکری که می تواند، مبارزه با نفوذ آمریکا به عنوان استکبار جهانی داشته باشد، در نظر گرفتن روحیه انقلابی در فرد است و نماینده ای که استکبار ستیزی را در راس کار خود قرار دهد به راستی مولفه ای از این روحیه را در خود خواهد داشت.

با حفظ روحیه انقلابی برای حل مشکلات منطقه ای به دنبال جهاد و شهادت و ایثار رفته و دفاع جانانه ای را در حفظ آرمان های جمهوری اسلامی از خود نشان می دهیم.

مسلما پیروزی در برابر تحریم ها و مشکلات اقتصادی با تقویت روحیه انقلابی به وجود خواهد آمد.

و در پایان می توان گفت؛ روحیه انقلابی در سال های آینده به درد کشور خورده و باید با انتخاب فرد اصلح، مجلسی به سبک نماینده انقلابی داشت.

«رای مردم می تواند، در آینده کشور تاثیر بگذارد و در این خصوص باید به عنوان یک فرد تاثیر گذار به بررسی کاندیدای اصلح و دلسوز بپردازنند»

گفتنی است، این معیار به عنوان ششمین پارامتر انتخاب نماینده اصلح در افراد از سوی این رسانه بیان شد تا بتوان با بهره مندی از انتخاب اصلح از دید رهبری، قدمی شایسته برداشت.

تا انتخابات اسفند 1398همراه ما باشید….

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.