سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:05 - سه شنبه 22 دی 1394

سردار شمشیری در اصفهان:

تربیت نیروهای ارزشی و انقلابی دغدغه سردار فولادگر بود

مشاور دستیار فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح تاکید کرد: آن مهاجر الی الله خود را در قالب های سازمانی و اداری حبس نکرد و در عرصه های عمومی و اجتماعی هم حضور داشت و انسانی خدوم، مخلص، صبور و مانوس با قرآن بود.

به گزارش اصفهان شرق؛ مشاور دستیار فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح گفت: امروز در مقابل شخصیتی هستیم که در همه ابعاد معنوی و اخلاقی سرآمد و نمونه یک انسان خدایی و ولایی بود.

سردار سرتیپ پاسدار علی شمشیری در مراسم ترحیم سردار شهید علی اصغر فولادگر از جانباختگان فاجعه منا در گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: آن مرحوم عمر خود را وقف خدمت به اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی کرده بود.

به گفته وی، او شخصیتی بود که در یک محیط مذهبی و دینی و در محله ای که عالمان بزرگ دین به تعلیم و تربیت مشغول بودند یعنی مسجد سید و محله شیش اصفهان تربیت و بزرگ شده بود و در خانواده ای اصیل و انقلابی پرورش یافت.

سردار شمشیری با بیان اینکه زندگی و فعالیت های عمر سردار فولادگر را می توان در بخش های مختلفی برشمرد افزود: حضور در سپاه، فعالیت های اجتماعی، علمی، فرهنگی و تبلیغی و همچنین تلاش در صحنه خانه و خانواده از خصوصیات وی بود.

این مقام ارشد سپاه کشورمان ادامه داد: سردار فولادگر در ردیف کسانی بود که در سال های ابتدایی انقلاب به سپاه پیوست با اینکه می دانست در این نهاد جایی برای عافیت طلبی و استراحت نیست.

وی تصریح کرد: او در سپاه هم مسئولیت گزینش نیروهای سپاه را عهده دار شد و در این راه استخدام نیروهای ارزشی را در این نهاد بر عهده گرفت و این یک دغدغه خاطر محوری برایش بود.

مشاور دستیار فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح افزود: امروز هم اگر می بینید سپاه استان اصفهان در تمام عرصه های داخلی و خارجی بیشترین اثرگذاری را دارد به علت وجودهمان انسان ها با دیدگاه های تکلیف گرا و دقیق و تلاش های شهدایی همچون سردار فولادگر است.

وی با یادآوری درگیرها و غائله های مختلف کشورمان در مقاطع مختلف تاریخی اظهار کرد: آن مرحوم حتی در لبنان حضور پیدا کرد و انسان هایی مومن و معتقد را پرورش داد و بعد از آن به سپاه کاشان رفت اما به علت لیافت و کارایی به ستاد مرکزی تهران منتقل شد.

سردار شمشیری به دیدار سال ۸۹ رهبر انقلاب با اصفهانی ها اشاره کرد و گفت: آن سال رهبر معطم انقلاب فرمودند اصفهان زمانی مرکز نورافشانی علم ایران بود و شهید فولادگر بلافاصله به همرلاه تعدادی از مسوولان در همان سال بنیاد علمی پژوهشی نصف جهان را تشکیل دادند.

وی خاطر نشان کرد: آن مهاجر الی الله خود را در قالب های سازمانی و اداری حبس نکرد و در عرصه های عمومی و اجتماعی هم حضور داشت و انسانی خدوم، مخلص، صبور و مانوس با قرآن بود.

مشاور دستیار فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: سردار فولادگر به دست شرترین خلق خدا یعنی آل سعود در عید سعید قربان در حال انجام مناسک حج به دیدار حق نائل گشت.

شمشیری ادامه داد: یکی از مراجع بزرگوار ایشان را مصداق واقعی مهاجر الی الله دانستند و گفته اند: وی خانواده اش را شفاعت می کند.
این مقام ارشد سپاه ابراز امیدواری کرد: سعودی ها و همدستانشان همچون صدام خائن به ذلت گرفتار شوند و ایران در سایه رشادت ها و شهادت این عزیزان به عزت و اقتدار بیش از پیش نائل شود.

مراسم ختم آن جانباخته نیز روز چهارشنبه (فردا) در حسینیه قائمیه خیابان مسجد سید اصفهان برگزار می شود.
پیکر سردارشهید علی اصغر فولادگر از مهاجران الی الله که در سفر حج امسال در حادثه منا جان خود را از دست داده بود چندی قبل به همراه ۲۶ ایرانی دیگر در میان جان باختگان هندی منا پیدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.