سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 13:29 - سه شنبه 22 دی 1394

در جلسه شهرداری حسن آباد مطرح شد؛

وظیفه دستگاه ها، تشویق به حضور حداکثری مردم در انتخابات است

شهردار شهر حسن آباد گفت: وظیفه ما این است که با مدیریت صحیح، انتخابات پیش رو را به بهترین نحو برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، صبح امروز، جلسه ای به منظور هماهنگی ارگان ها و دستگاه های منطقه در خصوص همکاری و تعامل در هر چه بهتر برگزار کردن انتخابات اسفندماه باحضور مسئولان برگزار شد.

شهردار شهر حسن آباد با اشاره به دو رویداد مهم امسال در اسفندماه سال جاری گفت: وظیفه همه ی مدیران دستگاه ها و نهاد ها در منطقه این است که با مدیریت خوب مردم را تشویق و ترغیب کنند تا در انتخابات اسفندماه با حضور حداکثری خود نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

حسین ایروانی با توجه به نقش برنامه های فرهنگی در منطقه اظهار کرد: برنامه های فرهنگی می تواند به آگاهی و بصیرت مردم کمک کند و تا کنون این برنامه ها در شهر و منطقه جرقویه علیا خوب برگزار شده و امروزه با گسترش فضاهای مجازی و حوادث منطقه باید برنامه ها را تقویت کنیم.

DSC07710
در ادامه بخشدار جرقویه علیا برنامه های فرهنگی منطقه را خوب ارزیابی کرد و با اشاره به برنامه های پایان سال گفت: همه باید بحث انتخابات را جدی بگیرند و کاری کنیم که مردم از روی آگاهی و بصیرت فرد اصلح را انتخاب کنند.

گفتنی است در این جلسه صادقی از فرماندهان پاسدار نیز با تاکید بر برگزاری برنامه های فرهنگی و بحث انتخابات اسفندماه تصریح کرد: جلسات روشنگری در سطح شهرها و روستاها یکی از عوامل مهم در انتخاب فرد اصلح است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افرود: نسبت به مسائل بی تفاوت نبوده و توجه کافی به توطئه های دشمنان داشته باشیم تا به امید خدا انتخاباتی سالم و پر شور با حضور حداکثری مردم داشته باشیم.

وی یکی از برنامه های فرهنگی بسیج را برگزاری یادواره شهدا عنوان کرد و گفت: هشتمین یادواره شهدای شهر حسن آباد در اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم بتوان با همکاری فعال در این رابطه، برنامه ای در خور شان شهدا برگزار کنیم.

گفتنی است در این جلسه از زحمات احمد صادقی خبرنگار اصفهان شرق تجلیل شد.

DSC07719 DSC07724

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.