سرویس: اقتصادی » راه و شهرسازی 17:45 - دوشنبه 21 دی 1394

جان مردم بازیگر اصلی حوادث جاده ای؛

آهنگ امنیت در جاده هرند_کوهپایه چه زمانی به گوش می رسد؟

شهردار شهر هرند گفت: پیگیری ها تا تکمیل دوبانده کردن جاده هرند به کوهپایه تا حصول نتیجه توسط مسئولان شهر هرند ادامه دارد.

به گزارش اصفهان شرق، در زندگی روزمره کمتر کسی پیدا می شو د که کمی و کاستی اندکی را در امکانات خود مشاهده کند و در صدد جبران آن بلند نشود.  زندگی از خانواده ی کوچک تا اجتماعی میلیاردی شکل می گیرد، اجتماعی که از خانواده هایی نکته بین که با مشاهده کوچکترین کاستی آستین های خود را با لا می زنند تشکیل شده است.

مشکلات اجتماعی ناشی از هسته های کوچکی می باشد که زیر بنای قوی آن را مستحکم می کند و حال آنکه اگر چشمهایمان را به روی برخی ضعف ها ببندیم نا خواسته خود عامل فرو ریختن اجتماع بزرگ می شویم.

مشاهده ی برخی خطرات شاید حوادث ناگواری را برای یکی از خانواده ها از هزاران نفر رقم بزند ولی بی توجهی به حادثه به ناگاه همه را در گیر خواهد کرد.

عوارض وقوع یک تصادف، تنها خودرو یا شخص حادثه دیده را شامل نمی‌شود. گستره آسیب‌ها بسیار فراتر از یک فرد بوده، گاه خانواده و حتی بخشی از اجتماع را به‌خود درگیر می‌کند. از دست‌دادن سرپرست یک خانواده، از یک سو و از سوی دیگر، مشکلاتی که به‌ واسطه بدهی راننده مقصر حادثه برای او و خانواده‌اش به‌وجود می‌آید و لطمات عاطفی و روانی تنها عناوین برخی عوارض تصادفات جاده‌ای است.

جاده ی هرند به سمت کوهپایه یکی از هزاران مشکلی می باشد که با کم توجهی به این موضوع می توان مساله ای مهم و در خور توجه را به وجود آورد.

ترانزیت بودن مسیر میان بُر کامیون داران در عبور از محورهای نایین- شهرضا می باشد و همچنین رفت و امدهای بسیار از مسیرهای کوهپایه و هرند، ناخواسته و با عدم ایمنی جاده، بی سرپرست شدن خانواده ای دیگر را رقم می زند.

البته نباید کتمان کرد که بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در تصادفات دردناک بی تاثیر نیست و باید مسئولان امر که هر زمان در کنار مردم شهر هرند، به موقع و در حوادث جاده ای حاضر می شوند، در تکمیل این جاده و دوبانده کردن ان سرعت بیشتری به خرج دهند.

برای دیدن اخبار حوادث در رابطه با جاده هرند به کوهپایه اینجا ، اینجا ، اینجا ، اینجا را کلیک کنید.

پس از اعلام خبر تصادف امروز در جاده هرند به کوهپایه و کشته شدن دو نفر از هموطنان عزیز، طی گفتگو با شهردار هرند، وی از 70 درصد زیرسازی 14 و نیم کیلومتر دوبانده کردن این مسیر خبر داد و گفت: با وجودی که هنوز کم تر از یک سال از کلنگ زنی این جاده نگذشته است ولی به لطف خدا پیشرفت خوبی را در این رابطه داشته ایم.

حمید شهبازی اظهار کرد: قرارداد آسفالت این جاده با پیمانکار منعقد شده است ولی به دلیل تغییر فصل و ورود به زمستان، ممکن است تا اجرای آسفالت از هرند تا پل، مدتی زمان لازم باشد.

وی تکمیل کرد: پیمانکار از برنامه زمانبندی خودش جلوتر است ولی به سبب، اهمیت این جاده انشالله با همت و حمایت مسئولان بتوان به زودی شاهد اتمام دوبانده کردن مسیر باشیم.

شهردار در پایان اذعان کرد: پیگیری ها تا تکمیل دوبانده کردن جاده هرند به کوهپایه تا حصول نتیجه توسط مسئولان شهر هرند ادامه دارد.

 

چند ماه گذشت……

 

Vater-Mark5553

 

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “آهنگ امنیت در جاده هرند_کوهپایه چه زمانی به گوش می رسد؟”

  1. هرندی گفت:

    سلام
    برای جلوگیری از این تصادف ها، باید روند اجرایی دوبانده کردن شبانه روزی و با نیروی انسانی و ماشین آلات بیشتری انجام پذیرد تا بار دیگر شاهد جان دادن شهروندانمان نباشید.
    بنده می دانم که مقصّر اصلی این تصادف ها خود مردم هستند که با عدم رعایت قانون رانندگی، این حوادث را به وجود می آورند، ولی مردم عقلشان به چشمشان است و تمام تقصیرها را به گردن یک طرفه بودن جاده می اندازند وگرنه عقل سلیم می داند که در جاده ی به این باریکی سرعت 120 کیلومتر مساوی مرگ است.
    پس شما هم اگر می خواهید از حرف و تهمت های مردم به دور باشید، طرح دوبانده کردن را سریع تر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.