سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:02 - دوشنبه 21 دی 1394

انتظار کی به سر می رسد؛

روستای کفران چشم انتظار درمانگاه شبانه روزی/ مسئولان صدای مردم را بشنوند

دهیار روستای کفران گفت: درمانگاه روستای کفران بیش از 10 هزار نفر را تحت پوشش قرار دارد و شبانه روزی کردن این مرکز خواسته ای به حق از مردم روستا است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، صبح امروز جلسه ای با حضور بخشدار بن رود و جمعی از مردم شهید پرور روستای کفران درخصوص بررسی مشکلات شبانه روزی نمودن مرکز بهداشتی درمانی روستای کفران در محل سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

بخشدار بن رود از اوضاع عمرانی گذشته روستای کفران ابراز تأسف کرد و خواسته اهالی محترم برای مرکز بهداشت را خواسته به حق دانست.

گفتنی است، بخشدار برای مسائل عمرانی روستا و پیگیری شبانه روزی شدن مرکز بهداشتی درمانی کفران از اهالی درخواست داشت، برای کمک و همکاری با مسئولان تلاش کرده و در خصوص مسائل اشتغال و اشتغالزایی دعوت به همکاری بیشتر با شورای اسلامی و دهیار جهت تشویق سرمایه گزاران توسط اهالی شد.

اسماعیلی دهیار روستای کفران در حاشیه جلسه در گفتگو با اصفهان شرق، در راستای طرح مشکل شبانه روزی کردن درمانگاه گفت: ساختمان جدیدالاحداث بهداشت و درمانگاه روستای کفران تا پایان امسال آماده بهره برداری می شود تا در انجام رسالت خدمت رسانی به مردم محروم روستایی بتوان بهتر وارد شد.

وی اظهار کرد: این درمانگاه بیش از 10 هزار نفر از هستان رودشت شرقی و روستای کفران را تحت پوشش قرار می دهد و در این خصوص نیاز اصلی برای شبانه روزی کردن آن مد نظر است.

اسماعیلی ادامه داد: امید آن داریم که مسئولان همت بیشتری به خرج داده و در رابطه با حل این خواسته به حق همت گمارند.

وی با بیان اینکه به دلیل موقعیت مکانی روستای کفران نیاز اصلی در شبانه روزی کردن، درمانگاه احساس می شود، افزود: در این رابطه خواستار حل این مسئله به صورت کامل هستیم که بتوان با افتتتاح ساختمان درمانگاه، نوید شبانه روزی شدنش را به مردم چشم انتظار داد.

IMG_0594 IMG_0604 IMG_0609 IMG_0610 IMG_0574 - Copy IMG_0593 IMG_0592 IMG_0584 IMG_0581

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.