سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:12 - دوشنبه 21 دی 1394

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی:

خبری از کارت های اعتباری اصفهانی ها نیست

رکود حاکم بر اقتصاد باعث شده هزینه اداره مغازه تامین نشود و این منجر به تعطیلی اجباری شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، رییس اتحادیه لوازم خانگی استان اصفهان گفت: هنوز خبر و بخش نامه ای از تهران درباره کارت اعتباری به اتحادیه اصفهان اعلام نشده است.

اکبر مهرزاد در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: این طرح در رسانه ها زیاد خبری شده اما رسما چیزی به دست ما نرسیده است.

به گفته این مسوول صنفی، این موارد برای استان اصفهان رصد و پیگیری شده اما خبری از ابلاغ تهران نیست.

وی با اشاره به رکود و وضعیت نامناسب بازاریان و اعضای اتحادیه لوازم خانگی خاطر نشان کرد: بیشتر بازاریان ما مشکل دارند و چون بیشتر مغازه ها استیجاری است یا تعطیل کرده اند و یا قصد این کار را دارند.

زادمهر تصریح  کرد: مشکلات اداره دارایی بویزه موضوع ارزش افزوده و رکود کلی اقتصاد کشور نیز بر این موارد افزوده و باعث متضرر شدن بازاری ها شده است.

ریس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان افزود: رکود حاکم بر اقتصاد باعث شده هزینه اداره مغازه تامین نشود و این منجر به تعطیلی اجباری شده است.

زادمهر اظهار کرد: اجناس متعدد قاچاق و بدون گارانتی هم دیگر مشکلات این بخش است و قطع ب ه یقین اگر این روند ادامه یابد این تعطیلی ها بیشتر هم می شود.

این مسوول صنفی در ادامه درباره خرید کالاهای ایرانی در اصفهان هم گفت: با وجود تولیدات خوب ساخت داخل مردم بیشتر از کالای خارجی استفاده می کنند.

زادمهر چشم امید مغازه دارها و بازاریان را به اقدامات و برنامه های دولت برای خروج از رکود عنوان و ابراز امیدواری کرد با برداشته شدن تحریم ها این مسائل و مشکلات هم مرتفع شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.