سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:02 - یکشنبه 20 دی 1394

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان:

بسیج رسانه گام ویژه ای برای تحقق رسانه تراز انقلاب اسلامی برداشته است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: بسیج رسانه با تربیت کادر مورد نیاز رسانه ها و شناسایی استعدادها و معرفی به رسانه های همسو با گفتمان انقلاب اسلامی گام ویژه ای را برای تحقق رسانه تراز انقلاب اسلامی برداشته است.

به گزارش اصفهان شرق؛ رضا صفری در آستانه ۲۱ دی ماه و گرامیداشت روز بسیج رسانه اظهار کرد: رسالت اصلی بسیج رسانه صف آرایی در برابر نظام سلطه، بصیرت افزایی، آگاه سازی و تبیین نقشه راه دشمنان این مرز و بوم است.

وی افزود: اصحاب رسانه باید با تیزبینی، هوشیاری و رصد اقدامات دشمن عرصه را برای تصمیم گیران و تصمیم سازان آشکار کنند چرا که رسانه ها نقش اساسی در مدیریت افکار عمومی دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در رابطه با وظیفه بسیج رسانه در این زمان تصریح کرد: وظیفه بسیج رسانه تشکیل جبهه گفتمان انقلاب اسلامی از همه اصحاب رسانه ای است که دل در گروی انقلاب اسلامی داشته و به منافع ملی و آرمان های امام و شهدا پایبند هستند.

وی ادامه داد: بسیج رسانه در این راستا با تربیت کادر مورد نیاز رسانه ها و شناسایی استعدادها و معرفی به رسانه های همسو با گفتمان انقلاب اسلامی گام ویژه ای را برای تحقق رسانه تراز انقلاب اسلامی برداشته است.

صفری با بیان اینکه پیگیری مطالبات صنفی و دغدغه های معیشتی و رفاهی اصحاب رسانه یکی دیگر از کارکردهای بسیج رسانه است، افزود: در حال حاضر ۱۳ کانون قشر بسیج رسانه در شهرستان های استان اصفهان راه اندازی و ۲۹۲ نفر از اصحاب رسانه استان جذب سازمان بسیج استان اصفهان شده اند.

وی در رابطه با سایر برنامه های این بسیج قشر خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور، برگزاری کلاس های خبرنگاری، برگزاری همایش ها و نشست ها، دیدار با پیشکسوتان اصحاب رسانه، دیدار با خانواده شهدای رسانه، سر زدن به رسانه ها و تبادل نظر با آن ها جهت بالا رفتن کمی و کیفی سطح رسانه ها، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری تورهای رسانه شناسی از برنامه های شاخصی است که سازمان بسیج رسانه به آن ها می پردازد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.