اصفهان شرق

شهید رهبر، پایه گذار سبک خون نگار رسانه ای بود/در عصر انفجار اطلاعات، هر فرد یک رسانه است

کدخبر: 88141
1394/10/20 در ساعت 12:04

به گزارش اصفهان شرق، مسعود احمدی افزادی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه، ضمن بیان شعری زیبا در وصف شهیدان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: شهید علی رهبر، نخستین شهید خبرنگاری است که در راه رسالت خویش در بعد خبریف جان خود را نثار کرد.

وی بیان کرد: شهید علی رهبر شهیدی است که به صورت فیزیکی در میدان نبرد حاضرمی شد و با سبک گزاشی ویژه به صورت مهیج و در کنار دیگر رزمندگان اسلام، گزارش خود را به صورت دو زبانه عربی و فارسی ارائه می کرد.

مدیر کل صدا و سیما استان اصفهان تصریح کرد: شهید علی رهبر، پایه گذار سبک خون نگاران رسانه بود،این جز شاخصه شهید علی رهبر بود، بنابراین امروز نیازمند سبک های رسانه ای نوین برای مقابله با هجمه های سنگین دشمن هستیم.

وی با بیان اینکه در دهه اول انقلاب آن نکته ای که در بعد رسانه ای مهم بود، ثبت جماسه های حضورمردم در صحنه های انقلاب بود و تنها منتقل کننده موج عظیم انقلاب گر یو اسلام گری بود،گفت:ولی با تبدیل شدن نبردهای سخت دشمن علیه اسلام و انقلاب به نبردهای نرم، نوع رسالت رسانه ای و خبری هم تغییر پیدا کرد و پیچیده تر شد.

احمدی افزادی عنوان کرد: در این عرصه، رسانه انقلابی علاوه بر انعکاس و ثبت حماسه های حضور، باید جریان سازی کند، چرا که امپریالیسم های رسانه ای و ابزار های رسانه ای جبهه استکبار، با جریان سازی طرح ریزی شده علیه انقلاب و اسلام ناب فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: امروز رسانه از سوی دشمن به عنوان یک ابزار تهاجمی تلقی می شود، فعالیت آفندی و پدافندی باید در راس کارهای رسانه های انقلابی و بسیجی باشد.

مدیر کل صدا و سیما استان اصفهان افزود: امروز اتفاقی که در عرصه رسانه های جهان افتاده است، اتفاق پیچیده و سهمگینی است، امروز انقلاب اسلامی با قدرت در مقابل هجمه های سنگین امپریالیسم رسانه ای جبهه استکبار ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن و حریف در عرصه رسانه، به خوبی تحرکات جبهه رسانه انقلابی را رصد میکند، خاطرنشان کرد: حرکت تو در تو و سازماندهی شده باید در راس برنامه های رسانه ای باشد.

احمدی‌افزادی در پایان رسانه بسیجی را یک رسانه متعهد و متخصص دانست که بتواند دغدغه‌های جامعه اسلامی را رفع کرده و برای اهداف یک جامعه اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارد.