سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:01 - یکشنبه 20 دی 1394

جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

جبهه رسانه‌ای فرهنگی جهان اسلام برای مقابله با استکبار متحد شوند

جبهه متحد رسانه‌ای فرهنگی جهان اسلام در مقابله با عربستان، استکبار جهانی، ایادی و مزدورانشان درصحنه دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی ظرفیت‌ها را کنار هم بگذارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه اظهار کرد: نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی صریح و شفاف و تبادل آرا و افکار از وظایف رسانه‌ها است.
سردار پاسدار مجتبی فدا افزود: در شرایط امروزی برای تشکیل جبهه فرهنگی، عملیاتی و آفندی جهان اسلام باید هماهنگی کامل انجام شود.
وی بابیان اینکه وزیر خارجه عربستان اظهار کرده هر کاری بتوانیم علیه ایران انجام می‌دهیم، باید جبهه متحد رسانه‌ای فرهنگی جهان اسلام در مقابله با عربستان، استکبار جهانی، ایادی و مزدورانشان درصحنه دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی ظرفیت‌ها را کنار هم بگذارد.
جانشی سپاه صاحب‌الزمان (عج) تأکید کرد: نقاط اشتراک در بین ما زیاد است البته امکان دارد چند نقطه اختلافی نیز وجود داشته باشد، البته برخی بیشتر به این اختلافات دامن می‌زنند که امروز بیشتر نیازمند اتحاد هستیم.
فدا گفت: امروز روحیه بسیجی در دفاع از اسلام و انقلاب با دوران هشت سال دفاع مقدس هیچ تفاوتی نکرده است و چه بسا بیشتر هم شده است.
به گفته این مقام نظامی، امروز همه مدافعان حرم شریف زینبی داوطلبانه و برای خدا رفته اند و عروج سرافرازانه آنان را شاهدیم، روحیه ایستادگی و مقاومت در همه سطوح جامعه ما گسترده شده است.
وی در پایان ضمن اشاره به میل و اشتیاق فراوان جوانان حال حاضر برای اعزام به جبهه های حق علیه باطل در سوریه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در وجود نوجوانان و جوانان ما به خوبی مشهود است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.