سرویس: سیاسی » انتخابات 12:30 - یکشنبه 20 دی 1394

امام جمعه اصفهان :

اعمال سلیقه شخصی در رد و تایید صلاحیت ها، عدم رعایت حق الناس است/ دشمن مترصد است جدایی مردم از حاکمیت را ببیند

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه اعمال سلیقه شخصی در رد و تایید صلاحیت ها مصداق بارز عدم رعایت حق الناس است، گفت: رعایت حق الناس، بر اصحاب رسانه فرض است

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه، در ابتدا به تشریح و تعرف تقوا از منظر شرعی پرداخت و اظهار کرد: تقوا توصیه اکید خداوند به ونین است و در آیات متعدد قرآن کریم بر آن تاکیده شده است.

وی بیان کرد: قرآن کریم به مومنین متذکر می شود که خدا را فراموش نکنند ، در این صورت خداوند کاری می کند که خود را فراموش می کنند و این بالارتین حد فراموشی است.

امام جمعه اصفهان عنوان کرد: تقوا یعنی اینکه در انسان ملکه و فرهنگی پیدا شود که برای خودو خدا کار کنی و هر جا کار خلافی بود، خود کنترل کند، مومنین باید به در مقابل گناه فرهنگ پرهیز از ان را داشته باشند.

وی تصریح کرد: تقوا به معنای دوری از مردم یک تفکر غلط و غیر اسلامی است، این تقوا ضعف است، تقوای قوت آن است که در میان مردم باشی و گناه نکنی، تقوا درهمه سطوح زندگی مومن لازم است.

طباطبا یی نژاد افزود: رعایت تقوا در گفتار، تقوا در نوشتار و تقوا در رفتار الزامی و رفتار اسلامی است، تقوا در نوشتن یعنی انکه خوب بنویسید، از نوشتن بد و حتی آن حرف راستی که منجر به ضرر به نظام می شودو دشمن از ان شادمان می شود، خوداری کرد.

وی خاطرنشان کرد: بیان هر مطلب، خطا و گناه برای مردم، به معنی صاف بودن و شفاف بودن نیست، بلکه بی عقلی است، حق الناس امروز ، جز اصولی است که رسانه ها باید رعایت کنند، رعایت حق الناس براصحاب رسانه فرض است.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب پیرامون رعایت حق النماس در انتخابات به خوبی اشاره کردند، حقیقت این است که اعمال سلیقه شخصی در رد و تایید صلاحیت ها مصداق بارز عدم رعایت حق الناس است.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره و اذعان کرد: تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از رسالت های خطیر رسانه های انقلابی است، عقیده دارم همه باید یک رسانه باشند، دشمن مترصد آن است ببیند مردم از حاکمیت جدا می شوند

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.