سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:41 - دوشنبه 09 دی 1392

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان

آنچه در ۹ دی اتفاق افتاد بصیرت مردم بود

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان گفت: تاثیرگذاری حضور مردم در روز ۹ دی ماه در حقیقت پاسخ به دشمنان بود و حضور آن‌ها در حقیقت نقش کلیدی و تاثیرگذاری است که آتش فتنه را از بین برد.

به گزارش خبرنگار صاحب نیوز از شرق اصفهان: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان گفت: تاثیرگذاری حضور مردم در روز ۹ دی ماه در حقیقت پاسخ به دشمنان بود و حضور آن‌ها در حقیقت نقش کلیدی و تاثیرگذاری است که آتش فتنه را از بین برد و همین میزان در ایجاد رفاه اثرگذاشت و مردم پی بردند دشمن در بین آن‌ها نفوذ کرده و طمع دارد؛ اما حضور گسترده آن‌ها دشمنان را بار دیگر نا امید کرد.

حسین زیبایی با بیان اینکه ۹ دی روز اثبات ولایتمداری و پایداری در مسیر حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود گفت: ۹ دی از روزهای پرافتخار انقلاب اسلامی است و همه آحاد مختلف جامعه باید برای پاسداشت این روز که روز میثاق با ولایت و امامت است در صحنه حاضر باشند.
وی در ادامه افزود: ۹ دی با حضور گسترده ملت بزرگ ایران در صحنه دفاع از ولایت و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خورد و همه ی نقشه های شوم استکبار جهانی را برهم زد تا حقانیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را اثبات کند.
وی با بیان اینکه ریشه‌های خلق حماسه “۹ دی” را باید در سابقه تاریخی ملت ایران جستجو کرد، افزود: مردم مقابل هرگونه سوءاستفاده جریان‌های سیاسی از دین به خصوص قیام عاشورا واکنش‌های جدی نشان می‌دهند که در دوران حکومت طاغوتی پهلوی نیز شاهد نمونه‌های آن بوده‌ایم و این کلام امام راحل که فرمودند “این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته استگ، باور تمامی مردم ایران است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان با یادآوری لیست توطئه‌های و دشمن‌های آمریکا علیه ایران گفت: بیانات مقام معظم رهبری موجب شده تا مردم به توطئه‌های دشمنان آگاه شوند و با حضور گسترده در حماسه ۹ دی همه توطئه های دشمنان را با شکست مواجه کردند.

حسین زیبایی با بیان اینکه ولایت همواره سد مهم در برابر توطئه های دشمنان بوده است گفت: اهداف دشمنان در داخل کشور تضعیف جایگاه ولایت فقیه و در خارج از کشور نیز براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و این دو هدف شوم دشمن با تدبیرهای بی‌نظیر مقام معظم رهبری خنثی شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.