سرویس: تولیدی » خبر پوششی 11:27 - یکشنبه 08 دی 1392

جلسه هم اندیشی میثاق باولایت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند برگزار شد؛

چشم خاورمیانه به این نقطه است

امام جمعه شهر هرند گفت: جایگاه ایران در خاورمیانه جایگاه بسیار خوبی است و کشورهای خاورمیانه همه چشم به انقلاب اسلامی ایران دارند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: جلسه هم اندیشی میثاق با ولایت با موضوع بصیرت افزایی و نقش حوزه و دانشگاه در جامعه ی امروز و تاثیرات معنوی آن خاصه بر قشر جوان، با حضور اساتید حوزه و دانشگاه وهمچنین مسئولین و نیروهای فرهنگی شهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند برگزار گردید.

در این جلسه  ابتدا ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند دکتر خسروی ضمن خیر مقدم به مدعوین به بیان اهداف این جلسه پرداخت و سپس امام جمعه هرند مطالبی در مورد 9دی ماه و حمایت همه جانبه آمریکا و اسرائیل از فتنه گران بیان داشت.

DSC04882rrrrr

در پایان بیان نمود، جایگاه ایران در خاورمیانه جایگاه بسیار خوبی است و کشورهای خاورمیانه همه چشم به انقلاب اسلامی ایران دارند پس ما باید اختلافات در داخل کشورمان را کنار بگذاریم و دست در دست هم بر مشکلات پیش رویمان فائق آییم .

در پایان جلسه ، ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه به نمایندگی از نیروهای فرهنگی حاضر در جلسه به بیان مطالبی در مورد فتنه گران و اهداف آنها از آشوب ها و همچنین در مورد وظایف و نقش حوزه و دانشگاه در بصیرت افزایی در جامعه پرداخت .

یاداور میشود که این جلسه باهمکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند، دانشگاه علمی کاربردی واحد هرند، حوزه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) هرند بر گزار گردید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.