اصفهان شرق

امام خامنه ای، تنها مفسر گفتمان انقلاب اسلامی در عصر حاضر است

کدخبر: 87958
1394/10/18 در ساعت 21:01

به گزارش اصفهان شرق، مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان، عصر امروز در جمع  مردم ولایتمدار شهر نصرآباد با اشاره به وجود جنگ بین حق و باطل در برهه های مختلف تاریخ، گفت: جنگ بین حق و باطل در برهه ها مختلف تاریخی وجود داشته است و در هر عصر و زمانی نوع مواجه بین جبهه حق و باطل متناسب با آن تغییر کرده است.

رضا صفری به شکست جبهه باطل در مقابل حق اشاره و اظهار کرد: هر گاه جبهه باطل در مقابل جبهه حق بدون تزویر و عیان مواجه شد، قطعا  شکست خورده است ولی هرگاه باطل با استفاده نیروهای نفوذی و منافقانه برخورد کرد، جبهه باطل با شکست ها سنگینی مواجه شد.

وی اشاره ای به نمونه های مختلف تاریخی شکست جبهه باطل در مقابل حق در ادامه مباحث مذکور کرد.

مسئول بسیج رسانه استان با توجه به کارکرد برخی رسانه ها در بین مردم افزود: امروزه برخی رسانه ها، با کارکردهای ویژه ای که در مدیریت افکار عمومی دارند می توانند زمینه نفوذ نظام سلطه را در نظام اسلامی فراهم آورند.

IMG_20150521_050409

وی تصریح کرد: باید مردم با شناخت کامل از ترفندهای رسانه ای و عملیات روانی دشمن و با بصیرت مراقب راهبرد جدید دشمن باشند.

صفری با اشاره به نقش رسانه ها در ترویج گفتمان سازی برای جامعه، گفت: رسانه ها با توجه به نقش ویژه در ترویج گفتمان ها و گفتمان سازی برای جامعه، کار ویژه اساسی در حفظ و بسط و تقویت باورها در آن جامعه دارند.

وی با ذکر برخی گفتمان سازی های بدلی توسط رسانه های غیر، تاکید کرد: مردم باید مراقب گفتمان سازی های بدلی و تفسیر های نادرست از گفتمان انقلاب اسلامی باشند و باید دانست که تنها مفسر گفتمان انقلاب اسلامی در عصر و دوران ما رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای مدظله العالی است.

مسئول بسیج رسانه استان اصفهان در پایان، خاطرنشان کرد: هر کسی با هر عنوانی اگر برخلاف نص صریح بیانات امام راحل عظیم الشان ما که در صحیفه ایشان ثبت و ضبط شده است مباحثی را مطرح کند، دانسته و یا ندانسته نقشه دشمنان انقلاب را تکمیل کرده است.