سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 16:36 - جمعه 18 دی 1394

همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی مردم شرق اصفهان در محکومیت شهادت آیت الله نمر/ تصاویر

مردم ولایتمدار شرق اصفهان، پس از نماز جمعه در اعتراض به اعدام رهبر شیعیان عربستان، راهپیمایی گسترده ای را به ثبت رساندند.

به گزارش اصفهان شرق، مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شرق اصفهان با حضور در این مراسم باشکوه خشم و انزجار خود را نسبت به اقدام آل سعود در شهادت آیت الله شیخ نمر اعلام کردند و با در دست داشتن پرچم هایی مزین به شعارهای مختلف با محکوم کردن اعدام این عالم ربانی بر ضرورت وحدت مسلمانان جهان تاکید کردند.

*تجمع گسترده مردم ورزنه

مردم انقلابی و ولایتمدار شهر ورزنه ظهر امروز بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در پی شهادت رهبر شیعیان عربستان شهید آیت الله نمر با حضور مسئولان راهپیمایی کردند.
این مردم با حضور پرشور خود با فریادهای کوبنده مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود این جنایات را محکوم کردند.

IMG_0312 IMG_0353 IMG_0355

IMG_0447 IMG_0376 IMG_0393 IMG_0411 IMG_0415 IMG_0419 IMG_0432 IMG_0439 IMG_0441 IMG_0446 IMG_0448 IMG_0451 IMG_0481

*تجمع مردم نصرآباد

مردم ولایتمدار شهر نصرآباد پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت آل سعود در به شهادت رساندن روحانی مجاهد و رهبر برجسته شیعیان عربستان حضرت آیت الله شیخ نمر باقر النمر راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با شعارهای الله اکبر، لااله الاالله، مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن، وای اگر خامنه ای حکم جهادم بدهد ارتش دنیا نتواند که جوابم بدهد، و ….اقدام رژیم منفور آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر و تعداد دیگری از بی گناهان را که انتشار خبر آن با  عنوان خوارج و تکفیر، جهان اسلام و وجدان های مردم آزاده جهان را در بهت و حیرت فرو برد و کانون فتنه و تکفیر بودن آل سعود را برای همه جهان بر ملا کرد، محکوم نمودند و ضمن تسلیت شهادت مظلومانه این عالم بزرگوار به پیشگاه مقدس امام عصر ارواحناه فداه، مقام عظمای ولایت و همه شیعیان جهان با قرائت قطعنامه ای در پایان این راهپیمایی با شکوه اعلام گفتند:

ما مردم نصرآباد از همه علما و روشنفکران جهان اسلام،  اعم از شیعه و سنی، انتظار داریم با حفظ وحدت دنیای اسلام و با اتخاذ مواضعی فعالانه نسبت به محکومیت و مقابله با این رژیم آلت دست استکبار و صهیونیسم برای جلوگیری از جنگ طایفه ای میان شیعه و سنی برنامه ریزی منسجم نمایند.

راهپیمایان نصرآبادی همچنین از مجلس شورای اسلامی ، قوه قضائیه و دولت جمهوری اسلامی ایران بویژه دستگاه دیپلماسی خواستند با استفاده از جمیع ظرفیت های موجود ، پاسخی قاطع و کوبنده و البته فراتر از اعلام محکومیت های متعارف بین المللی به این جنایت هولناک بدهند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی اعتراض آمیز اعلام کردند: اکنون وقت آن رسیده که امت بزرگ اسلامی تحت بیرق نبی اعظم صلی الله علیه و آله و سلم جمع گردند و برای نابودی این جرثومه فساد و نماینده رژیم صهیونیستی و مزدور امریکا به پا خواسته و دست آلوده به خون هزاران هزار مسلمان شیعه و سنی  را از حاکمیت و حکومت بر حرمین شریفین و سرزمین های اسلامی کوتاه کنند.

در فراز دیگری از این قطنامه تظاهر کنندگان هشدار دادند که: ان شاء الله سقوط آل سعود نزدیک است و آنان بدانند که خون به ناحق ریخته این روحانی شهید خواب راحت را از آنان سلب نموده ، جهان اسلام را بیدار کرده و راه سقوط را برای این رژیم هموار خواهد نمود. مسلما این جنایت ددمنشانه را آزادگان جهان و مجامع آزاد بین المللی محکوم خواهند نمود و فریاد مظلومیت این شهید بزرگوار به گوش جهانیان خواهد رسید.

نصرآبادی ها با درخواست پیگیری تعیین تکلیف مدیریت حرمین شریفین اعلام کردند: کعبه خانه خدا و متعلق به همه مسلمانان جهان می باشد و آل سعود شان مدیریت بر کانون وحدت مسلمین را نداشته و از اندیشمندان جهان اسلام و از مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم که قاطعانه موضوع مدیریت بر حرمین شریفین را پیگیری و اداره آن را با مشارکت جهان اسلام مطالبه نمایند.

در بخش پایانی این قطعنامه آمده است ما مردم نصرآباد جنایات غیر انسانی آل سعود در عراق، سوریه، یمن و به ویژه جمعه خونین مکه و فاجعه عظیم منا و جان باختن هموطنانمان را فراموش نکرده و منتظر فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای برای احقاق خون های به ناحق ریخته در این حوادث خونین هستیم.

*تجمع مردم شهر کوهپایه

نمازگزاران نمازجمعه شهر کوهپایه پس ازاقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقدامی اعتراض آمیز، جنایات ضد انسانی آل سعود را درشهادت آیت الله نمر باقر النمر وکشتار مردم مظلوم یمن ، با شعار “مرگ برآل سعود ظالم ” محکوم نمودند.

*تجمع مردم محمدآباد

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “راهپیمایی مردم شرق اصفهان در محکومیت شهادت آیت الله نمر/ تصاویر”

  1. مجتبی گفت:

    واقعا که جرا وقتی مردم ایران رو تو منا کشتند نریختید بیرون حالا به خاطر یه عرب اینکارا رو میکنید واقعا متاسفم جرات داری ادمین نضر من رو بگذار

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.