سرویس: اجتماعی » حوادث 11:11 - جمعه 18 دی 1394

فرمانده انتظامی اصفهان خبر داد

کشف محموله ۵۶۰ کیلوگرمی مرفین در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله بزرگ ۵۶۰ کیلوگرمی مرفین در بازرسی از خودروی تریلر تانکردار حامل قیر توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز گذشته موفق شدند با یک کار وسیع اطلاعاتی طی عملیاتی ویژه یک دستگاه خودروی تریلر نفت‌کش که حامل محموله بزرگ مواد مخدر بود را در منطقه شرق استان شناسایی و زمین‌گیر کنند.

وی با بیان این‌که این محموله از مرزهای شرقی کشور بارگیری و به مقصد استان تهران و البرز حمل می‌شد تا از آن جا ترانزیت شود، افزود: قاچاقچیان به شکلی بسیار ماهرانه 560‌کیلوگرم مرفین را در تانکر حامل قیر جاسازی کرده بودند که با تیزهوشی و تخصص بالای مأموران این محموله کشف شد.

سردار آقاخانی از دستگیری دو سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد و گفت: امسال با حجم وسیعی از ورود مواد مخدر به کشور مواجه بودیم و در همین زمینه نیز فعالیت‌های مبارزه با مواد مخدر استان به‌طور چشمگیری افزایش یافت و توانستیم تا به این لحظه ضربه سنگینی به مافیای قاچاق مواد مخدر وارد آوریم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توان عملیاتی و اشرافیت بالای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای سال تا کنون بالغ‌بر 29 تن انواع مواد مخدر کشف و بیش از 100 باند قاچاق مواد نیز منهدم شد.

سردار آقاخانی از مبارزه سنگین با خرده‌فروشان مواد مخدر خبر داد و گفت: موضوع خریدوفروش مواد مخدر در سطح محلات یکی از دغدغه‌های جدی مردم بوده و پلیس نیز مصمم است تا به این موضوع به‌طورجدی عمل کرده و بتواند گام‌های مهمی در سالم‌سازی محیط زندگی مردم خوب استان بردارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.