سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 07:22 - یکشنبه 08 دی 1392

نماینده مردم اصفهان:

استاد پرورش جز خدا از هیچ قدرتی ترس و واهمه نداشت

نماینده مردم اصفهان گفت: استاد پرورش بالسان صادق توام با عرفان مطلوب مسئولین حکومتی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق : حجت السلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس اسلامی استاد پرورش را یکی از شخصیت های بزرگوار تاثیر گذار خواند و اظهار کرد: دکتر پرورش قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با مبارزات خود در مواجه با حکومت طاغوت گرفتار زندان ها و شکنجه های ساواک شدند همه ی این شکنجه ها در دفاع استاد از انقلاب و امام خمینی انجام گرفت.

IMG16255769

وی با اشاره به سمت های مرحوم پرورش در کشور گفت: شخصیت استاد محبوب حضرت امام و مقام معظم رهبری بود و لسان صادق ایشان توام با عرفان و معرفتی بر خور دار از اعتقاد راسخ مطالب مطلوب مسئولین حکومتی بود. دکتر پرورش خدمات فراوانی نسبت به گسترش فرهنگ دین از طریق اموزش و پرورش انجام دادند و از هیچ قدرتی ترس و واهمه جز خدای متعال نداشتند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به اثر گذاری وافر استاد در کشور افزود: جسارت و شجاعت استاد در سطح جامعه برخواسته از معرفت دینی بود و امروز فقدان این مرد بزرگ ثلمه ای برای جامعه اسلامی ما و مسائل مربوط است. حجت الاسلام سالک در پایان یاد آور شد: امیدواریم آثار تربیتی استاد در تربیت جوانان انقلاب اسلامی بود و حرکت ایشان تداوم پیدا کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.