سرویس: تولیدی » خبر پوششی 01:59 - یکشنبه 08 دی 1392

در جلسه گرامیداشت 9دی شهر ورزنه مطرح شد

نهم دی؛ رای قرمز ملت ایران به سران فتنه

مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات شهر ورزنه گفت: نهم دي در واقع روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آري گفتن به نظام اسلامي است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق: جلسه گرامیداشت 9دی ماه با حضور کلیه مسئولین ادارات شهر ورزنه در سالن اجتماعات بخشداری بن رود برگزار گردید.

صادقی بخشدار بن رود ضمن خیرمقدم به مسئولین ادارات با اشاره به اینکه امروزه دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ضربه زدن به اصل نظام که همان ولایت فقیه است، گفت: باید تمامی فعالیتها و برنامه ها به شکلی ترسیم شود که فضای نفاق کم رنگ شود تا بتوان از راه وحدت و انسجام و همدلی بر دسیسه های دشمنان فائق آمد.

Vater-Mark1-(2)

وی در ادامه افزود: زنده نگه داشتن شعائر انقلاب اسلامی یک تکلیف شرعی و دینی محسوب می شود و گرامیداشت ایام الله حماسه 9دی از اهم وظایف و ضروریات است.

حجت السلام هاشمی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهر ورزنه ضمن گرامی داشت ایام 9 دی، قیام خود جوش مردم در 9 دی در دفاع از حریم ولایت را تشریح و گرامی داشت این ایام را نشانه ای تداوم موج عظیم مردمی در تثبیت نظام دانست.

حجت السلام کریمی مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات از حماسه 9دی به عنوان روز تجدید میثاق امت و ولایت یاد نمود و افزود: امروز برای ما تکلیف است با الهام از ایثارگری های شهدا و امام شهدا، پیروان راستین مکتب امام حسین(ع) و مقام عظمای ولایت باشیم.

وی بیان کرد: نهم دي در واقع روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه وآري گفتن به نظام اسلامي و بيعت مجدد مردم با آرمانهاي والاي مقام معظم رهبري بود كه مقام معظم رهبري در اين ارتباط فرمودند: حضور مردم و ايمان ديني به عنوان دو عنصر برجسته و حماسي نهم دي بود.

در اين جلسه برخی از برنامه های زیر مصوب گرديد:

1- برپايي نشست هاي سياسي دانشجويي در سطح منطقه پيرامون تبيين حماسه نهم دی

2- انشاءنويسي با موضوع فتنه

3- برپايي نمايشگاه عكس از فتنه 88

4- ديدار با امام جمعه و نماينده ولي فقيه

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “نهم دی؛ رای قرمز ملت ایران به سران فتنه”

  1. ورزنه ای گفت:

    آقای روحانی رییس جمهور محبوب: بصیرت با توهین و افراطی‌گری سازگار نیست…

  2. محمدرضا گفت:

    آفرین به آقای قطبی خبرنگار ورزنه که این جور هرروز خبرش هم در سایت وهم از شبکه اصفهان پخش میشه حسن جان موفق باشی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.