سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:12 - سه شنبه 15 دی 1394

دیدار گیتی‌پسند با دبیری در تبریز/ نیاز مبرم اصفهانی‌ها به پیروزی

تیم گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فتوسال به دنبال غلبه بر دبیری تبریز و زنده نگه داشتن شانس قهرمانی خود است.

به گزارش اصفهان شرق؛ تنها دو هفته دیگر به پایان لیگ برتر فوتسال باقی مانده و بازی‌ها به اوج حساسیت رسیده است. دیدارهای این هفته یعنی هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی لیگ هم سه شنبه 15 دی ماه برگزار می‌شود.

تیم گیتی‌پسند اصفهان در این هفته از ساعت 16 عصر روز سه شنبه در ورزشگاه شهید پورشریفی تبریز میهمان تیم دبیری خواهد بود. دیداری که نتیجه دور رفت آن در اصفهان به سود نماینده تبریز رقم خورده بود.

نماینده اصفهان که با توجه به نتایج رقم خورده در یکی دو هفته اخیر دوباره شانس قهرمانی پیدا کرده باید در دو دیدار باقیمانده خود در این فصل به آب و آتش بزند تا پیروز شود و از طرفی منتظر لغزش رقبا بماند تا شاید بتواند دوباره به عنوان قهرمانی لیگ برسد.

این تیم فردا یک دیدار بسیار دشوار در مقابل دبیری آن هم در مقابل هواداران پرشور تبریزی دارد. تیمی که در نیم‌فصل نخست پس از چندین هفته موفقیت گیتی‌پسند، این تیم را شکست داد و سبب شد همه چیز در تیم اصفهانی به هم بریزد و حتی سرمربی گیتی‌پسند هم عوض شود.

دبیری تبریز تا هفته پیش هم از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رفت اما هفته گذشته در یک بازی عجیب در حالی که از حریف نه چندان نامدارش یعنی مقاومت البرز پیش بود در نهایت بازی را واگذار کرد و تا حد زیادی شانس قهرمانی را از دست داد.

اما این تیم به‌طور قطع برای پیروزی به این دیدار پا می‌گذارد تا باز هم توانایی‌های خود را به رخ نماینده اصفهان بکشد و از طرفی کمکی برای همشهری‌اش مس سونگون صدرنشین باشد تا مسیر قهرمانی را برای این تیم هموار کند چون سرمربی این تیم هم اعلام کرده که دوست دارد مس قهرمان لیگ شود.

از طرفی گیتی‌پسند هم می‌خواهد این بار با هدایت رضا لک علاوه بر گرفتن انتقام بازی دور رفت همچنان شانس قهرمانی را برای خود زنده نگه دارد چون با توجه به دیدارهای این هفته سایر مدعیان، گیتی‌پسند در صورت عدم نتیجه‌گیری ممکن است بخت قهرمانی را به طور کامل از دست دهد.

به هرحال به نظر می‌رسد این تقابل جذاب و درگیرانه باشد و باید دید در نهایت کدام تیم موفق می‌شود برنامه‌های خود را در زمین به خوبی پیاده کند. قضاوت این دیدار برعهده محمود نصیرلو، رضا وثوقی، علیرضا پشنگ و ولی صفارها است و جواد فهیمی‌راد به عنوان ناظر در این بازی حضور خواهد داشت.

برنامه دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال

سه شنبه 15 دی ماه، ساعت 16

دبیری تبریز- گیتی‌پسند
یاسین پیشرو قم- مس سونگون
فرش آرا- آذرخش بندرعباس
ملی حفاری- مقاومت البرز
تاسیسات دریایی- شهروند ساری
میثاق تهران- فردوسی مشهد
شهید منصوری این هفته استراحت دارد

جدول رده‌بندی لیگ تا پایان هفته بیست و چهارم

1. مس سونگون 48 امتیاز
2. تاسیسات دریایی 46 امتیاز
3. گیتی‌پسند 46 امتیاز
4. دبیری تبریز 42 امتیاز
5. یاسین پیشرو قم 36 امتیاز
6. ملی حفاری 35 امتیاز
7. آذرخش بندرعباس 30امتیاز
8. مقاومت البرز 29 امتیاز
9. شهید منصوری 27 امتیاز
10. میثاق تهران 27 امتیاز
11. شهروند ساری 24 امتیاز
12. فرش آرا 24 امتیاز
13. فردوسی مشهد 19 امتیاز

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.