سرویس: اقتصادی » اقتصاد مقاومتی 22:46 - دوشنبه 14 دی 1394

در واکنش به تعویق ۶ ماه حقوق انجام شد؛

تجمع کارگران شرکت کیسون در بخشداری بن رود/ عکس

کارگران پروژه شبنم –مشک ورزنه امروز نهمین روز تجمع خود را پشت سرگذاشتند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از منابع آگاه، کارگران امروز در محل بخشداری بن رود حضور یافتند و خواهان پیگیری مشکلات خود از سوی نهادهای دولتی شدند.

کارگران جلسه ای با حضور صادقی بخشدار بن رود در سالن اجتماعات بخشداری بن رود داشته و خواهان خواسته خود شدند.

نماینده کارگران در این جلسه ضمن توضیح وضعیت اسف بار کارگران که اکنون با تاخیر 6 ماهه در پرداخت حقوق برایشان به وجود آمده خواستار انعکاس و پیگیری ویژه در سطح مسئولان استان شدند.

IMG_9371

نماینده کارگران ادامه داد: متاسفانه تاکنون 9 روز از شروع این تجمع می گذرد اما تا الان هیچ مساعدتی از طرف مسئولان در حل این مسئله نشده است، همچنین درخواست تجمع کنندگان به دور از هر نوع گرایش سیاسی بوده و کارگران به اهمیت کار و تلاش در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تاکید بر اقتصاد مقاومتی و عزم ملی در توسعه و آبادانی کشور طبق بیانات معظم له واقف هستند.

IMG_9376

صادقی بخشدار بن رود ضمن تقدیر و تشکر از رعایت آرامش و تحمل کارگران تاکید کرد: به صورت ویژه پیگیر حل این مسئله از طریق مسئولان در سطح استان خواهم بود.

گفتنی است، چند روز قبل خبری با این محتوا بر روی سایت کار شد و کارگران خواستار رسیدگی مسئولان در رابطه با عدم پرداخت حقوقشان شدند.

لازم به ذکر است، توجه به اهمیت کار و کارآفرینی و رعایت حقوق کارگر و کارفرما نیز یکی از عوامل پیشرفت مادی و معنوی فردی و اجتماعی است و جامعه ای سرشار از نشاط و پویایی خواهد بود که افراد آن اهل کار و تلاش باشند و به اهمیت این موضوع توجه داشته و نهایت دقت را در عمل به وظیفه معمول دارند؛

از طرفی پرداخت به موقع و مکفی حق و حقوق کارگر زمینه دلگرمی کارگر و پیشبرد امور را در پی خواهد داشت و بر عکس در صورتی که کارفرما اعم از این که یک شخص حقیقی یا حقوقی، دولتی یا غیر دولتی، بنگاه اقتصادی، واحد تجاری، تولیدی، خدماتی، مدیر روزنامه، صاحب تارنما و….. باشد، در پرداخت دستمزد کارگران و زیر دستان خود کوتاهی و تعلل کند یا پرداخت آن را به تاخیر بیندازد؛ ضمن تاثیر منفی در رسیدن به اهداف خود؛ هراز گاهی تجمعات کارمندی یا کارگری را در پی دارد که مسلما وجه زیبایی ندارد.

لذا توجه به مبانی دینی، اشراف به احکام فقه و توصیه های قرآن کریم و بزرگان دین در رابطه با حق الناس و آگاهی از آثار و عواقب آن می تواند مانع بروز چنین رخ دادهایی باشد؛

IMG_9382 IMG_9384 IMG_9412

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.