اصفهان شرق

برجام بستر نفوذ در داخل کشور را فراهم کرد/ دولت با صراحت از مواضع انقلابی ایران دفاع کند

کدخبر: 87430
1394/10/14 در ساعت 02:33

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اشکال مختلف نفوذ استکبار در داخل کشور، گفت: ما شاهد جریانات نفوذ از ناحیه استکبار به اشکال مختلف در داخل کشور با استفاده از ابزار رشد و تکنولوژی نظیر ماهواره و سایت ها هستیم.

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی برجام را یکی از بسترهای نفوذ عنوان و اظهار کرد: برجام بستر نفوذ در داخل کشور را در لایه های فرهنگی و سیاسی فراهم کرد.

وی با تاکید بر عملی کردن خطوط قرمزی که از سوی رهبری بیان شد، افزود: آقایانی در مجلس شورای اسلامی، مردم و دیگر مسئولان در طول مدت مذاکرات 2 ساله از تیم مذاکره کننده، حمایت کردند ولی تیم مذاکره کننده بخشی از خطوط قرمز رهبری را عمل نکرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا تاکید کردند و امام خمینی(ره) این قدرت استکباری را دشمن بزرگ نامیدند و می توان گفت، آمریکا امتحان خودش را داده است.

وی با اشاره به نقض برخی شرایط از سوی طرف غربی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آمریکا تحریم های جدیدی را علیه ایران، آغاز کرده است، توقع از رئیس جمهور این است که بلافاصله به عنوان نقض برجام کلیه مسائلی که در این رابطه در داخل کشور است، به جریان بیندازد.

حجت الاسلام سالک تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که آمریکا تحریم های خود را لغو نمی کند بلکه به این نتیجه رسیده است که فشار را بر ایران بیشتر و از طریق فلج کردن مسائل اقتصادی، ایران را تسلیم کند.

وی خواستار تکیه دولت بر اقتصاد مقاومتی برای برون رفت از فشار اقتصادی دشمن بر کشور شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با توجه به برنامه ششم توسعه و بودجه 94 اظهار کرد: دولت باید فرهنگ دینی و ارزش های انقلابی را در برنامه ی ششم توسعه و بودجه 94 با قدرت ببندد و با صراحت از مواضع انقلابی ایران و ولایت فقیه دفاع کند.