سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:08 - یکشنبه 13 دی 1394

آیت‌الله مظاهری:

خیانت‌های آل سعود به اسلام پایه‌های این رژیم نابخرد را به‌زودی خواهد شکست

آیت‌الله مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: بی‌شک خون‌های به‌ناحق ریخته و سایر خیانت‌های آل سعود به قرآن، عترت، اسلام و مسلمین، پایه‌های این رژیم نابخرد را به‌زودی خواهد شکست.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان در پی شهادت آیت‌الله نمر باقر النمر پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام تسلیت آیت‌الله مظاهری آمده است: خبر اسفناک شهادت روحانی مجاهد و عالم مدافع حریم رسول خدا و اهل بیت عصمت و طهارت «صلوات الله علیهم اجمعین» جناب شهید شیخ باقر النّمر«رحمت‌الله‌علیه» و بعضی از شیعیان انقلابی و آزادهٔ حجاز توسط رژیم سفّاک آل سعود موجب تأثّر فراوان شد.

در ادامه این پیام آمده است: این جنایت بزرگ در شرایطی انجام می‌شود که از طرفی هنوز داغ جانسوز فاجعهٔ سرزمین مقدس منا در قلب عالم اسلام تازه است و از سوی دیگر دست ناپاک این رژیم وهابی و تکفیری به خون ده‌ها هزار مسلمان بی‌گناه در یمن و نیز در سوریه و عراق آلوده است و به‌راستی کارنامهٔ سیاه این حکومت خودکامه در جهان اسلام مایهٔ ننگ و نفرت روزافزون گردیده است.

بی‌شک این خون‌های به‌ناحق ریخته و سایر خیانت‌های آنان به قرآن و عترت و اسلام و مسلمین، پایه‌های این رژیم نابخرد را به‌زودی خواهد شکست و آنان در آتش فتنه‌های بزرگی که در جهان اسلام به پا کرده‌اند، گرفتار خواهند آمد: «ومأوهم النّار و بئس مثوی الظّالمین»

علوّ درجات این عالم شهید سعید و همهٔ شهدای اسلام و صبر و اجر خاندان آنان و نجات همهٔ مسلمانان و مظلومان جهان از سلطهٔ اجانب و مستکبران را از خداوند قهّار متعال مسئلت می‌کنم.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.