سرویس: سیاسی » بین الملل 20:28 - شنبه 12 دی 1394

مدرس حوزه علمیه قم:

دشمن از شکل گیری رهبری قوی شیعه در هر کشور هراس دارد/ دولت به اعدام شیخ نمر واکنش قاطع نشان دهد

حجت الاسلام عمومی از دولتمردان خواست تا با موضع گیری قاطع و استفاده از همه ظرفیت های دیپلماسی، با این اقدام آل سعود « اعدام رهبر شیعیان عربستان » برخورد کند.

مدیر مدرسه عالی فقه دارالهدا در گفتگو با اصفهان شرق، با محکوم کردن اقدام عربستان در اعدام شیخ نمر و عرض تسلیت به محضر امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب، گفت: این حادثه ابعاد مختلفی دارد که یکی از آن تحت فشار قرار دادن شیعیان عربستان به طور گسترده توسط رژیم آل سعود است و از آن به عنوان مصیبتی دردناک می توان نام برد.

حجت الاسلام محمد عمومی اظهار کرد: متاسفانه نظیر این حوادث و ظلم نسبت به شیعیان در کشورهای اسلامی نظیر سوریه، بحرین، عراق و نیجریه به وضوح مشخص بوده و هست.

وی با اشاره به بعد دیگر شهادت رهبر شیعیان عربستان و زمینه سازی برای ظهور آقا امام زمان(عج)، افزود: شاید بتوان این گونه عنوان کرد که پیام شهادت رهبر شیعیان عربستان حکایت از موفقیت برای انقلاب اسلامی و مصادره پیام حضرت امام خمینی(ره) به سراسر جهان است که این عامل باعث حرکات دیوانه وار دشمنان مستکبر و به شهادت رساندن شیعیان مظلوم شده است.

مدرس حوزه علمیه قم ادامه داد: حرکات دیوانه وار که از طرف آل سعود دیده می شود حکایت از ضربه سنگین و سختی دارد که از انقلاب و نفوذ فرهنگی قیام اهل بیت و انقلاب اسلامی در منطقه خورده است.

وی با توجه به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده اند که مساله رهبری، بُرنده ترین سلاحی است که در اختیار شیعه است، اذعان کرد: جریان استکبار از شکل گیری رهبری قوی شیعه در هر کشوری در هراس است و طی این سالها به این نتیجه رسیده است که مساله رهبری، بُرنده ترین سلاحی است که در اختیار شیعه است.

حجت الاسلام عمومی با تاکید بر قدر دانستن مساله ولایت و رهبری، گفت: مردم باید قدر نعمت ولایت و رهبری در کشور را بدانند و در پاسداری از حریم ولایت کوشا باشند زیرا هر گونه آسیبی به حریم رهبری وارد شود، زمینه ساز سلطه و نفوذ دشمن خواهد بود.

وی با توجه به ظلم ستیزی شیعیان، افزود: قطعا شهادت، شایسته رهبران شیعه بوده است و شیعه به پیروی از رهبران خود مورد هجوم دشمن بوده و همین امر عاملی در آبدیده شدن شیعیان است.

مدیر مدرسه عالی فقه دارالهدا گفت: دشمن در تلاش است که نمادهای ظلم ستیزی و  استکبار ستیزی در جهان را محو کرده و به واسطه شیعه کشی، رُعبی در دل شیعیان ایجاد شود.

وی در پایان از دولتمردان خواست تا با موضع گیری قاطع و استفاده از همه ظرفیت های دیپلماسی، با این اقدام آل سعود « اعدام رهبر شیعیان عربستان » برخورد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.