سرویس: سیاسی » بین الملل 18:30 - شنبه 12 دی 1394

مسوول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان:

اعدام شیخ نمر جزیی از نقشه راه جریان سلطه است

عربستان و حکام رژیم جعلی صهیونیستی برای مهار محور مقاومت که بنیان رژیم نامشروع صهیونیستی را به خطر انداخته اند در یک پیمان غیر آشکار و پنهان به دنبال سرکوب رهبران انقلاب های مردمی و اصیل اسلامی هستند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب نیوز، رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: عربستان به عنوان کشوری که مهد و جایگاه نزول وحی، اماکن مقدسه اسلامی و قبله گاه مسلمانان عالم از فرق و مذاهب مختلف، همواره مورد توجه بوده است.

رضا صفری در گفت و گو با خبرنگار این رسانه با اشاره به موقعیت عربستان سعودی از دیرباز تا حال حاضر اظهار کرد: این کشور از دیرباز محلی برای گسترش و ترویج اسلام در سراسر دنیا محسوب می شد که متاسفانه با روی کار آمدن خاندان سعودی این مسیر به انحراف کشیده شد.

به گفته این مسوول رسانه ای، این خاندان با تفکر وهابی خود که نشأت گرفته از اتاق فکر MI6 انگلستان بود باعث از بین رفتن جایگاه عربستان در جهان اسلام شد تا جایی که عربستان به کشوری تبدیل شد که به جای اینکه مدافع مسلمانان و موج اسلام خواهی باشد به دنبال سرکوب کردن قیام های اصیل و انقلاب های مردم در بلاد اسلامی برآمد.

وی خاطر نشان کرد: عربستان در زمان حاضر پیاده نظام جریان سلطه بین المللی به منظور سرکوب و مهار گسترش اسلامی در دنیا محسوب می شود و این کشور با ارائه نسخه بدلی و انحرافی از اسلام و ارائه چهره خشن از اسلامی که همان خواسته سرویس ها و اندیشکده های غربی است به دنبال مهار اسلام در سرزمین های اسلامی و عدم گسترش اسلام به دیگر سرزمین هاست.

صفری با بیان اینکه این کشور با توسل به درآمدهای نفتی کلانی که دست آویز آل سعود شده است دیگر کشورها راتطمیع می کند اضافه کرد: آل سعود با این کار به دنبال استیلا و نفوذ و به خدمت گرفتن آنها در امتداد اهداف و سیاست های خود می باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان تصریح کرد: با گسترش تفکر شیعه در جهان و اقبال مردم به این تفکر حکام سعودی و مفتیان و رهبران وهابی احساس خطر کرده اند و با برنامه ریزی سازمان یافته به دنبال مقابله با این مذهب در جهان هستند.

وی خاطر نشان کرد: عربستان و حکام رژیم منحوس صهیونیستی برای مهار محور مقاومت که بنیان رژیم نامشروع صهیونیستی را به خطر انداخته اند در یک پیمان غیر آشکار و پنهان به دنبال سرکوب رهبران انقلاب های مردمی و اصیل اسلامی هستند.

به گفته این مسوول بسیج، نمونه بارز این اقدام، اعمال جنایتکارانه در نیجریه و حمله به علامه ابراهیم زکزاکی، مردم مظلوم بحرین و یمن و همچنین شهادت شیخ باقر النمر رهبر شیعیان عربستانی است.

وی خاطر نشان کرد: این همان راهبرد اندیشکده های غربی است که برای جلوگیری از وحدت و همگرایی در جهان اسلامی جلوگیری کنند و در این مسیر با ایجاد تفرقه و جنگ داخلی بین ملل مسلمان از هر گروه و فرقه ای از گسترش اسلام جلوگیری کنند.

صفری ادامه داد: به همین سبب برخی رسانه های بیگانه در دنیا به دنبال ایجاد تفرقه در جهان اسلام هستند و با توجه به جایگاهی که عربستان در منطقه و جهان دارد اگر تقابلات و جنگ های داخلی را تقویت می کند نگاه ها از دشمن اصلی اسلام یعنی اسرائیل به درون سرزمین های اسلامی معطوف می کند.

وی تاکید کرد: آنها دلسوز ایران و عربستان و هیچ کشور اسلامی نیستند و تنها به دنبال ایجاد یک جریان برای ساقط کردن اسلام خواهی هستند که ایجاد القاعده، طالبان، داعش، بوکوحرام و …زائیده همین راهبرد و تفکر در جهان غرب است.

این فعال رسانه ای بیان کرد: اعدام و شهادت شیخ النمر نیز جزیی از نقشه راه جریان سلطه است که ایجاد تفرقه و سلطه بر ممالک اسلامی و جنگ های فرقه ای برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: به زودی عربستان با توجه به اشتباهات راهبردی خود در آتش افروزی ها و جنایت ها بر علیه اسلام نتیجه اعمالش را با ساقط شدن حکومت خانوادگی سعودی خواهد دید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.