سرویس: سیاسی » بین الملل 16:45 - شنبه 12 دی 1394

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

اعدام شیخ نمر، هزینه سنگینی بر آل سعود خواهد داشت/ عدم سکوت غیرتمندان شیعه در عربستان

حجت الاسلام سالک گفت: پیش بینی ما این است که خون شیخ نمر، بنیان آل سعود را برخواهد کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اقدام رژیم سعودی در اعدام آیت‌الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان‌، گفت: حکومت آل سعود از دیرباز تا امروز تحت تعلیمات و تسلیم استکبار جهانی به محوریت آمریکا و اسرائیل بوده است و خواهد بود.

حجت الاسلام احمد سالک با اشاره به جنایات استکبار در جهان، اظهار کرد: بر اساس آنچه در کشورهای دنیا می گذارد، عربستان سعودی بهترین بازار برای آمریکا و اسرائیل است و در این خصوص می توان به بیشترین سلاح خریداری شده توسط عربستان در دنیا اشاره کرد.

وی افزود: عربستان، دلار بیت المال شیعه و مسلمین را هزینه راه اندازی کارخانه ها و کارتل های آمریکایی و اسرائیلی می کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس، با توجه به منفور بودن آل سعود در بین مسلمین جهان، تصریح کرد: آل سعود به دلیل برخورداری از مکتب وهابیت، منفور مسلمین جهان است زیرا فرهنگ وهابیت و آل سعود « داعش، طالبان و القاعده » را به وجود آورده و جنگ های نیابتی به دستور اربابان آمریکایی اش را ساماندهی می کند.

وی با پیش بینی اینکه خون این شهید مظلوم بنیان آل سعود را برمی اندازد، خاطرنشان کرد: شهادت شیخ نمر، برای آل سعود هزینه سنگینی خواهد داشت و در انتظار تحول عظیم در عربستان سعودی هستیم.

حجت الاسلام سالک گفت: مطمئن هستیم غیرتمند شیعه در عربستان در مقابل جنایت آل سعود سکوت نخواهند کرد.

وی با محکوم کردن اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، اذعان کرد: از ملت های مسلمان می خواهیم در مقابل این جنایت همچنان که در بحث نیجریه سکوت نکردند، اقدام بایسته ای را انجام دهند.

گفتنی است، وزارت کشور عربستان با صدور بیانیه‌ای از اجرای حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان خبر داد.

شبکه خبری «العربیه»، خبر داد، بر اساس بیانیه وزارت کشور عربستان، حکم اعدام شیخ نمر به همراه ۴۶ متهم دیگر که بیشتر آنها تروریست معرفی شده‌اند روز شنبه (امروز) در ۱۲ منطقه در عربستان اجرا شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.